hang de vlag uit! Zijn eerste....stapje en woordje

A

Anoniem

Guest
hij stond tegen de kast, liet los,  draaide zich om en zette 1 stap naar zijn vader en tuimelde toen om in papa's armen!!!

En hij zegt de hele dag UIT, UIT

Man ben ik effe trots!!! Heb echt gehuild toen hij 'uit' zei.

Maar voordat andere mama's weer gaan twijfelen over de vooruitgang van hun kroost....Berend kan nog steeds niet rollen en kruipt ook nog voor geen meter.

Hoera een eerste stapje! Wat leuk dat jullie er samen bij waren. Knap hoor Berend.
Marieke

wow super!!!!!!!!

hoe oud is berend ook al weer?

en zit hij zoooo vaak in de box dat zijn eerste woordje uit is? (hihihi)

ik had laatst ergens volgens mij ook op dit forum gelezen dat een jongentje als eerste woordje eten had en dat jongentje was nog aardig mollig ook! ja leuk dat hij dan zijn eerste woordje zegt, maar zit er dan ook een boodschap achter.(hmm)

echt goed van berend!

Hahaha, wat goed zeg! En dat allemaal op 1 dag.
Wees maar lekker trots mama!

wat goedddddd!!!! kom op Berend, je kunt het hoor!!!!
nu papa en mama zeggen he hahaha laat ze maar nog meer versteld staan!!

liefs sweety

inderdaad, we wachten nu op de 1e papa en mama,  is wel wat romantischer dan "uit".

Wij hebben ook al zitten ouwehoeren waarom "uit''  toch z'n 1e woordje is. Ik denk niet dat het ermee te maken heeft dat ie de hele dag opgesloten in zijn box zit, zijn bed niet uit mag en het huis al helemaal niet .

Nu is lamp aan en uit doen een heel favo spelletje hier, net als zijn sokjes heel onbenullig uitschudden   en dan zeggen wij zelf ook altijd 'uit' daar bij. Daar zal het wel mee te maken hebben.

Terug
Bovenaan