hangbuikje

ik ben 3 maanden geleden bevallen van een zoon. Ik ben al keurig terug op gewicht, maar mijn figuur is behoorlijk veranderd. Logisch hoor... Ik wil echter die hangbuik wel graag kwijt en zit nu aan slenderen te denken. IK doe wel door de weeks elke dag mijn buikspieroefeningen thuis. Wat doen jullie om de hangbuik weer strak(ker) te krijgen?

Hallo Anoniempje,

Zelf ben ik nog niet bevallen van mijn eerste kindje, maar ik heb veel vriendinnen die al wel een baby hebben. Zij hebben allemaal hun oude gewicht weer terug en de meesten ook hun oude figuur. Alleen nog niet na 3 maanden! Je bent immers 9 maanden zwanger geweest. Gun je lichaam minstens nog een half jaar de tijd om weer aan deze "nieuwe" situatie te wennen. Met jouw inspanningen qua buikspieroefeningen, heb je dan zeker je oude strakke buik weer terug!

Sterkte ermee.

Groetjes van Diana

Was dat maar zo. Na de eerste had ik zelfs na de bevalling een lager gewicht dan voor de zwangerschap, maar ik bleef een hangbuikje houden, ondanks sporten en buikspieroefeningen.
Ik ben 7 maanden geleden bevallen van de tweede en heb nu nog steeds een hangbuikje. Ik was 2 weken na de bevalling alweer op gewicht en de rest van mijn figuur is prima. Ik ben nu intensief aan het sporten en doe ook oefeningen en ik smeer wat verstevigende creme. Ik merk dat het wel iets beter wordt, maar er blijft wat huid over, het is allemaal wat slapper. Maar goed, ik heb ook twee kinderen op de wereld gezet!

Terug
Bovenaan