hangerig sinds eerste prikjes

Teun is al sinds de prikjes (van maandag) niet helemaal lekker te pas. Veel huilen, veel aandacht nodig, wil vaak drinken maar drinkt niet echt goed door, en veel spugen. Verder geen verhoging of zo. Dus niet iets waar je echt een vinger op kunt leggen. En misschien heeft het niets met de prikjes te maken; is hij gewoon een beetje verkouden ofzo.
Hadden jullie kindjes hier ook last van?

Hoi!

Zielig hoor met die prikjes!!
Mijn dochtertje had de 1e 2x ookflink last ervan, pffff echt zielig ja.
Maarja, meestal is het na een dag of 4 echt verdwenen (maximaal) maar na de 2e dag merk je al weer verbetering.
Lekker knuffelen is altijd nog de beste oplossing!!

Succes!!

Hoi hoi,

Hier ook. Ons meisje had erg veel last van haar prikjes, maar later bleek dat er een groeispurt achteraan kwam. Wij hebben een week rondgelopen met een huilend en hangerig meisje. Volgens mij was het een combi van de prikjes en de groeispurt want ze heeft maandag weer haar prikjes gehad en afgezien van de prikjes zelf had ze eigenlijk nergens last meer van.

Sterkte met Teun!

KT

Bedankt voor jullie reacties. Ik denk dat het idd een combi is van prikjes; regeldagen en (later op de dag) moeheid. 's nachts slaapt hij wel goed maar overdag lukt het niet zo best. Hij lijkt gewoon niet lekker in z'n vel en wil VEEL aandacht. Gelukkig kan ik die wel geven; ben nog thuis. Maar ik hoop wel dat het snel overgaat! Hier wordt je best moe van. Groetjes wendy

Terug
Bovenaan