hangerig

A

Anoniem

Guest
Goeiemorgen!

die kleine van mij is de laatste dagen erg hangerig/zeurderig. Hij wil alleen maar bij mij op schoot. Alleen spelen houdt ie ongeveer 5 minuten uit en dan begint ie te mopperen. Ik geef er niet telkens aan toe, want dan ben ik soort van een moedertaxi de hele dag en ik wil hem daar niet aan laten wennen. Ik heb in z'n mondje gevoeld, maar ik kan nog niets van een beginnend tandje ontdekken. Ik hoop dat het een korte fase is.

groetjes Mie

hoi mie,

hier is/was de kleine erg hangerig, al wel een poosje, hij heeft gisteren voor het eerst weer een kwartiertje alleen in de box gespeeld, ik wist niet wat me overkwam, want dat is zeker een week of 4 geleden dat dat gebeurde, maar ik hoop voor je dat het ook snel weer over is, want het kan erg vermoeiend zijn..............

groetjes susanne

Hier gaat het ook op en neer. Dan is ze ook zo huilerig en wil alleen maar bij me zijn. Vervolgens heeft ze ineens een dag dat ze zich prima kan vermaken en nét als ik daar aan gewend ben, dan begint het gejammer weer.
Erg vermoeiend, ik word er niet echt vrolijk van.
Maar we houden moed en de dagen dat ze in een goede bui is, die koesteren we
maar.
Sil

OOh ja, daar word je inderdaad niet echt vrolijk van als ze in zo'n periode   zitten!
Hier gaat het nu al een week ofzo goed (afkloppen!!!!!!!) maar het is echt niet leuk nee, en zooo vermoeiend...
Hier is het nu dus net voorbij en nu word ze weeer verkouden...

Hoi meiden,

als papa in de buurt is, jengelt Isis meer als ze in box of op kleed ligt. Hij  heeft de afgelopen weken ook lekker veel aandacht aan haar gegeven. Ze heeft nu wel de leeftijd dat ze dingen gaat verwachten bijv. papa tilt me wel op. Ook ligt ze weleens te huilen omdat ze meer wil dan ze kan, eigenlijk wil ze opstaan en gaan lopen lijkt wel, iets te vroeg, frustreert haar (begrijp ik wel) Ook gaat ze weleens huilen als we uit zicht zijn. Maar hier gaat het ook de ene keer beter dan de andere, as we speak ligt ze nu vrolijk te kletsen in de box! Ik 'handel' per situatie, de ene keer laat ik haar wat langer huilen, de andere keer  zet ik haar op mijn schoot of loop er een beetje meer rond, yep, komt allemaal goed,
x Esther  

maar wat doen jullie dan? Geven jullie eraan toe en nemen jullie de kleintjes bij jullie, of laten jullie ze gewoon huilen (soms tot aan krijsen toe !). Ik weet echt soms niet wie dat ventje is en wat ie met mijn lieve, zoete Emre heeft gedaan !!

groetjes
Mie

ik vind dat ook altijd moeilijk ja, we zijn dr wel achter dat hij het bij mij veel erger doet dan bij iemand anders, hij was zaterdag thuis bij mijn vriend en die heeft er de hele dag geen last mee gehad en vandaag de oppas ook niet, maar zodra ik binnen kom, begint hij, hup armen omhoog en heel hard krijsen, messchien dat ik hem dan toch iets te veel verwen?? ik weet het niet, ik vind het ook wel heel moeilijk om hem te laten huilen,

groetjes susanne

Ik kan haar de ene keer beter laten huilen dan de andere keer, maar het blijft vermoeiend.
Als ze echt gaat krijsen kan ik het niet over mijn hart verkrijgen om haar te laten liggen.
Sil

Terug
Bovenaan