Hangerig

Zijn hier ook baby's hangerig? Olivia is sinds gisteren enorm hangerig. Ze kan zich nauwelijks nog vermaken in de box en slaapt minder.
Ze is ook ineens veel meer gaan drinken (ongeveer 2x 250 en 2x 200).
En net is ze ineens in de box van rug naar zij gegaan een paar keer. Ook houdt ze de rammelaar nu heel lang vast.

Groetjes, Martha

Ja ik denk het wel. Hopelijk is het sprongetje snel genomen ;)
Was trouwens vergeten te vermelden dat Olivia 13 weken is.

Nog geen last van hier...vrij constante baby. Tja dit soort dingen moet je nooit te hard roepen hè, anders wordt het morgen vast zo'n dag.

Hopelijk is je meisje snel weer zichzelf. Ze kan ook een verkoudheidje oid onder de leden hebben ofzo. Of gewoon een baaldag :)

Liam had de vorige week helemaal een beetje een hangweek ;)
Ik had ook een berichtje geplaatst over van 5 naar 4 voedingen en ja hoor, sinds gister ineens naar 4 voedingen.....nog erg vroeg om te zeggen dat t zo blijft, maar vandaag idem dito! Hij heeft zijn 3e voeding om 16.30 gehad!
Hoop voor je dat Olivia zich snel weer zichzelf voelt!

Liefs Kim (12 weken)

Dankjulliewel ;)

Het gaat wel beter, ik denk ook dat het probleem was dat ze te lang uit bed is de laatste tijd. Ik dacht dat ze dat zelf wilde, maar volgens mij is ze er juist vermoeider door. Wie weet heeft dat ook het effect op haar nachtslaap. Nu gaat ze meteen naar bed zodra ik haar zie gapen (en dat kan al best snel zijn), ik hoop dat dat ook effect gaat hebben op de nachtslaap!

Terug
Bovenaan