hangerige baby

Hallo
Ik ben de trotse moeder van een zoon van bijna 7 en een zoontje van bijna 4 maanden en om de jongste gaat het
Omdat hij niet wilde groeien (woog bij de geboorte 5440 graan en nu 6400 graM ) moesten we van het bureau maar nutrix door de fles gaan doen en dat gaat op dit moment goed alleen hebben we het idee dat hij nu juist om meer voeding vraagt en daarom willen we overgaan op voeding voor hongerige babys
Heeft iemand daar ervaring mee laat het me dan even weten als je wilt.
 
mijn dochter nu 7 maanden,was ook een hongerige baby.ikgaf borstvoeding en had het idee dat ik de hele dag aan het voeden was.ik ben overgestapt op flesvoeding,toen ging het al iets beter.maar ze bleef een beetje zeurderig,overgestapt op voeding voor hongerige babys en nergens meer last van.nutrix is eigenlijk alleen voor een vol gevoel want er zitten bijna geen calorieen in.
 
Ik heb gisteren op het CB toevallig dezelfde vraag gesteld en daar zeiden ze me dat voeding voor hongerige babies juist niet bedoeld is voor babies die niet goed aankomen. De samenstelling is dikker, waardoor ze langer verzadigt zijn, maar eigenlijk hebben ze gewoon meer/vaker voeding nodig. Ik zou dus eerder een extra fles inlassen. Ik weet niet hoeveel je er nu al geeft, maar t is in ieder geval beter dan zoethouden dmv zwaardere voeding. Succes!
 
ik ben in overleg met het cb toch begonnen met de voeding voor hongerige babys want de kleine man kreeg inmiddels 6 flessen met pap en om te voorkomen dat hij straks geen gewone dunne melk meer lust werd ons toch aangeraden om over te stappen op de voeding voor hongerige babys anders zou het een vreselijk dik kindje kunnen worden want van de pap groeien ze dus wel veel meer.
 
Terug
Bovenaan