Hannah

Ik ben ff de tijd kwijt met 2 zieke kids is het heel erg hectiek. Zilvina weigerd pertinent zijn fles te drinken en wil alleen als hij is ingebakerd in zijn bedje in alle rust drinken. Dus de irritatie is hoog hier. Zilvina reageerd zo gevoelig op Zilvian.

Je vragen zal ik nog beantwoorden. Mijn man vind het erg moeilijk maar steekt niet zijn kop in het zand en gaat ook niet over op ontkenning. Wel vind hij het net zo moeilijk als ik. Maandag krijg ik het start gesprek en dinsdag de uitslag over Zifjon het zijn spannende dagen.De rest van d efamilie en vrienden begrijpen het niet echt, je ziet niet veel aan hem als je hem niet dagelijks mee maakt of langer dan 1 uur. Gelukkig heb ik heel veel steun aan me moeder, die enorm goed met Zifjon weet om te gaan en hem en ons wel begrijpt. ijn schoonouders zitten nog flink in de ontkenning en dat is zoooooooooooooooo irritant. Elke keer weer verdedigen dat dit niet over groeit..... en dat hij speciale aanpak nodig heeft maar dus geen debiel is. Soms heb ik geen zin meer in dat soort gesprekken. Aankomende maand gaat hij weer 2 nachten naar me moeder en kunnen we weer bijtanken en 1 op 1 met Zilvian zijn.

Zifjon slaapt gelukkig nog steeds goed, gemiddeld slaapt hij bijna 3 uur nog in de middag en gaat om 18.30 weer naar bed. Wel merken we dat hij vaker in de nacht wakker is en veel verwerkt, maar dat is ook de leeftijd. We hoeven niets te doen hij valt gewoon weer in slaap. Maar dat hij zo moe is dat klopt wel met zijn hyperactiviteit de hele dag. hij is nu weer ziek door uitputting. (diaree en koorts vaak dan).

Ik vind het vaka erg moeilijk dat Zilvian zo gevoelig op hem rageerd, we hebben 1 grote extra kamer waar Zifjon nu slaapt, de bedoeling was hun later samen te plaatsen. Als Zilvian doorslaapt. Maar zoals Zifjon nu is zijn we bang dat dit niet gaat lukken. Wat merk jij slaapt je zoon ook echt alleen of kan dit wel samen gaan ?

liefs van Mariska

Oh, balen zeg dat de kids ziek zijn. Vermoeiend! Hopelijk knappen ze snel op!! Ik reageer later op de rest (herkenbaar hoe familie reageert, mijn schoonmoeder zei vandaag nog: maar de kans is groot dat ie erover heen groeit, toch? zucht!) , nu komt mijn hele familie zo ongeveer (8 broers/zussen!) omdat mijn jongste zusje binnenkort gaat trouwen, dus roets, door het huis om wat te poetsen en fatsoeneren :)
Tot later dus!!

Oh, balen zeg dat de kids ziek zijn. Vermoeiend! Hopelijk knappen ze snel op!! Ik reageer later op de rest (herkenbaar hoe familie reageert, mijn schoonmoeder zei vandaag nog: maar de kans is groot dat ie erover heen groeit, toch? zucht!) , nu komt mijn hele familie zo ongeveer (8 broers/zussen!) omdat mijn jongste zusje binnenkort gaat trouwen, dus roets, door het huis om wat te poetsen en fatsoeneren :)
Tot later dus!!

Terug
Bovenaan