hapje

Op welk tijdstip geven jullie het groente / fruithapje? Ik ben er net mee begonnen en van get cb moet mijn zoontje nog 5 flessen hebben, dus als ik het net voor een fles geef (dan heeft ie dus echt honger) dan eet ie het goed alleen drinkt ie dan niet zoveel meer van zn fles. en tussendoor eet ie weer weinig van het fruiyhapje. heeft iemand tips?

Alvast bedankt hoor.
 
hoi

ik weet niet hoe oud je zoontje is maar vanaf 4 maanden hebben ze het nog niet echt nodig
Je kan het fruithapje het beste tussen 2 voedingen door geven en dan wel net nadat hij heeft geslapen dan lukt het (bij mij dan) beter als hij maar een paar hapjes van het ervan neemt maak niks uit het is eigenlijk alleen nog om te wennen en met de groente zou ik hetzelfde doen tussen 2 voedingen door en niet net voor z'n fles want zoals je zeg dan drinkt hij weinig
Vanaf 6 maanden heeft een kindje echt bijvoeding nodig en dan is het ff zoeken naar een goed schema Mijn zoontje is 6 maanden en dit is nou zijn schema:
ongeveer 8.30 pap
ongeveer 9.30 ff slapen, daarna bambix koekje +diksap
ongeveer 12.30 flesje, daarna ongeveer een uurtje slapen
14.30/15.00 fruithapje (soms nog even slapen)
16.30/17.00 groenten
19.00 wassen. pyama aan en de laatste voeding om 19.30 en dan naar bed

Het heeft wel even geduurt voordat we eindelijk een goed schema hebben gevonden Eerst gaf ik het fruithapje 's morgens maar 's middags werkt bij mij ons echt beter

groetjes, jessy mv Thomas
 
Terug
Bovenaan