Hapjes baby 5 maanden

<p>Hallo dames</p><p><span style="font-size: 16px;">Hier gingen de hapjes de laatste weekjes  eigenlijk  wel goed. Maar sinds 3 dagen is het bij de fruit hapjes naar een paar hapjes brullen en bij groente hapjes naar de eerste hap. En dan krijg ik hem ook niet meer getroost dan is hij helemaal over de zeik en verdrietig. </span></p><p><span style="font-size: 16px;">Hoe kan het dat het de weken ervoor  wel goed ging en nu ineens echt  drama is?</span></p><p><span style="font-size: 16px;">Sprongetje ? Herkennen  meerdere dit?</span></p>

Herken het niet, maar kan het zijn dat hij tandjes krijgt?  Dan schijnen ze ook moeilijker te gaan doen met eten. Misschien dat het lepeltje tegen z'n tandvlees komt wat dan pijn doet? 

Ja het zou kunne inderdaad. Voel alleen nog niks..
Zn flessen gaan ook  niet  meer op dus ik heb echt geen idee waar het aan ligt. Hij heeft goede plasluiers is verder vrolijk en actief.
Naja ik stop.maar even een paar daagjes met  de hapjes en dan probeer ik het later nog weleens

Herken het wel, maar dan vooral met de groente hapje. Ging er eerst goed in en de laatste tijd 1 hapje en ook brullen! Maar waarom? Geen idee. Verder ook vrolijk e.d heb toen een paar keer overgeslagen en nu gaat het weer goed. Maar ik zag hier wel een tandje door komen. 

Terug
Bovenaan