Hapjes voor 1e verjaardag?

Hallo meiden,

Ik ben weer eens inspiratieloos. Jens is volgende week jarig en ik kan maar geen leuke hapjes bedenken.

We vieren het van 15.00 tot 17.30 dus het hoeft geen vreetfestijn te worden maar ik vind het wel leuk om er iets gezelligs van te maken.

We hebben natuurlijk een taart en daarnaast dacht ik aan mini croissantjes met knakworstjes, wraps (in stukjes) en mss wat stokbrood met kaasjes. Het is alleen zo onsamenhangend. Ik zoek leuke dingetjes die weinig voorbereiding vereisen. Iemand een idee?

gr.Ing

Ik vind dat je al hele leuke ideeen hebt. Ik zou het gewoon zo doen zoals je voorstelde. Waarom vind je het onsamenhangend? Het lijkt me hartstikke gezellig!

Groetjes Babybelle

Lange cockailprikkers..en dan met de kaasschaaf lange plakken in de lengte van de komkommer maken..Die er door heen zigzaggen/aan prikken, met evt kaas ertussen door..oid
Lekker en gewoon, maar ziet er net even anders uit..

Tegenwoordig word hartig ook wel gewaardeerd..Dus kleine tomaatjes en wortelbolletjes. Met een lekker dipsausje..en zelf min gehakt balletjes maken met evt ui of knoflook..heerlijk.
Kids vinden het ook lekker.
Ik vind een schaal met van alles wat er op gesorteerd altijd erg leuk!

Succes!!

volgende week alweer 1 jaar zeg! Time flies!

Maar ehm, ik ben zelf niet zo'n fanastische keukenprinses, ik ben lerende. Hihi. Ik vond je ideeen die je al had leuk en vooral lekker klinken hoor!

Veel plezier met de voorbereidingen!

Super leuke site gevonden!

www.party-kids.nl

Allerhande traktaties die ook leuk zijn voor een kinderfeestje!!

groetjes Maris

ps hij staat hier in de favorieten hihi

Ik kan je mijn recept geven voor de pittige gehaktballetje, die je dan koud kan serveren....laat me maar weten, dan zoek ik hem even op....ennuh ik vind gevulde eieren zo lekker!! Mjammie, ik krijg nu alweer trek!

en alweer één, wat is de tijd voorbij gevlogen!!!
gr. Angel

Is dit wat:

Bovenkantje van cherrie-tomaatje afsnijden, uithollen en vullen met tsasiki (of hoe je dat ook schrijft)

Super lekker en eenvoudig te maken...

Succes
Sammie

Terug
Bovenaan