hapjes

hallo dames

vraag me af of jullie al groente hapjes geven mijn ventje is 15 weken en geef heem sinds zondag hapjes   bloemkool en worteltjes heeft die gehad en vond het super wel een fles vervangen natuurlijk hij gilde gewoon toen ik wilde stoppen dus potje leeg en meneer was voldaan

groetjesBrenda

Hallo,

Ons ventje is nu 17 weken en we geven hem tot nu toe alleen nog maar flesvoeding. Het enige wat we toevoegen is rijstebloem in zijn laatste fles. Wij wilden hem vanaf 4 maanden (wat ie donderdag is) een fruithapje geven, maar wachten hier toch nog even mee. Hij is vorige week erg ziek geweest (buikgriep) en ik wil eerst zeker weten dat zijn buikje weer helemaal tot rust is gekomen en dat hij weer goed terug is op gewicht.

Ook lees ik over al dat het beter is om te wachten met fruithapjes ivm allergische reacties. Maar wij denken dat hij best aan een fruithapje toe is. We wachten dus nog wel even, maar waarschijnlijk niet tot aan 6 maanden!

Groetjes Jacqueline

ja dan zou ik ook even wachten
ons ventje kan je zien dat die er ook aan toe is zijn hij groeit hard
en hij wil alleen maar zitten overdag slaap die bijna niet snacht's slaap die lekker door
en hapjes gaan goed geen krampjes ofzo.

liefs brenda

Terug
Bovenaan