Happy hour?????

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

gisteren hadden we een verjaardag van ons buurmeisje en ik had een tuniek aan gedaan die wat lager uit was gesneden dan ik gewend ben. Jeetje zeg. Elke keer als ik Stijn op schoot had begon hij als een wezeloze te zoeken en te snuffelen. Volgens mij dacht hij dat het Happy hour was. Ik ben in drie uur tijd twee keer naar huis gelopen om hem te voeden. Ik was helemaal verbaasd. hebben jullie kinderen dat ook?

Groetjes van Marloes

mmm ja, herkenbaarrrrrrrr..

Als ze moe is, dan gaat ze ook in mijn nek zitten sabbelen, bij gebrek aan de real thing..Dit doet ze ook echt alleen bij mij en niet bij anderen.

Hihi, ik geef al een poosje geen borstvoeding meer, dus dit herken ik niet, maar wij waren gister op een verjaardag en daar lag een bal en allemaal roze noppen. Bas kroop er als een gek op af, nam zo'n nop in zijn mond en ging als een bezetenen liggen zuigen. We moesten er allemaal zo vreselijk om lachen. Hij heeft echt een half uur met die bal liggen rollebollen en was echt boos toen we naar huis gingen. Hij zal gedacht hebben: "Dat herken ik nog. Wat een hoop tepels !"

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan