Happy M

A

Anoniem

Guest
Zo, dan hoef ik geen topic van een ander te bevuilen...
Is lekker rustig dan of niet? las ik ND heb is het meestal wat later voor ik bij kan lezen hier...
Waar werk je eigenlijk?  

Hihihihi, het is lekker rustig inderdaad. Rustiger dan gisternacht. Ik werk in een verpleeghuis. Bij ouderen die lichamelijk wat hebben zeg maar. Dus die niet dement zijn. Wel leuk. Ik had in anderhalf jaar geen nachtdient meer gehad, gisteren weer voort eerst. Wel wennen, maar erg leuk.

Ik vind het heelijk die nachten! Ik heb altijd 40 uur gewerkt en ik kwam echt helemaal bij dan! Lekker rustig alles door en bij lezen. Beetje regelen voor "mijn mensjes". Ik deed er altijd 4 of 5 maar nu ik minder werk doe ik ook minder nachten, nog maar zo'n 2 of 3 per 4 weken. Leuk, ik heb 2 jaar op een PG afd gewerkt.

Ja ik vind het ook heerlijk hoor, geen gestress van overdag, lekker je eigen tijd indelen... heel fijn zo. effe lekker computeren zo af en toe... En net een po-klantje hihihihi.

Als je moet dan moet je.... Hubbie begint te mopperen, moet ook iets denk ik, hahahha! Ga allerhande bier en andersoortige alcoholdampen wegspoelen onder de douche denk ik, vrees dat ik anders het bed niet meer in mag! Werkse nog een paar uur en tot later!!

-X- Marieke

Getsie, nou ga maar lekker douchen dan, slaap lekker en tot forums!!!!

Groetjes happyM.

Terug
Bovenaan