HAPPY NEW YEAR!!!!

Wij hebben een leuke oud en nieuw gehad, Yoëll vond het vuurwerk super. Eerst van achter het raam, maar buiten wilde hij ook wel.
Alle pijlen en potten werden na gedaan hahahaha

Maar ook best een beetje dubbel, dit is misschien we de laatste jaarwisseling met mn opa. Daarom ook even deze foto, Yoëll met mijn opa (rechts) voor het raam, genieten van het moois buiten.

Pauline

Wat leuk dat Yoell het vuurwerk zo leuk vond!!!
En wat een speciale foto met opa...moeilijk is dat he, als je beseft dat dit ws de laatste oud-en nieuw met hem erbij is. Niet echt een leuk vooruitzicht!!
Jullie genieten volgens mij volop van alle momenten die jullie nog samen hebben.
Pffff...krijg er kippenvel van.

Bij ons was het maar een rare oud-en nieuw. Mijn man is ziek, sinds 2e kerst.
En Rebecca is voor de 4e keer ziek in 6 weken (eerst die hand-voet-mond ziekte met blaasjes, week beter, toen hoge koorts (40) en verkouden, antobioticum gehad, week beter, gisteren middag weer hoge koorts (39,5). Ze is nog nooit zo vaak en lang ziek geweest. 1x waterpokken en een paar keer verkouden.

Maar goed, Rebecca heeft bij ons in bed gelegen, omdat ze dus ontzettend bang is van vuurwerk. De aanloop ernaar toe, was een drama. Gisterenmiddag wilde ze ook niet slapen en gisterenavond koorts, toen wilde ze graag naar bed. Maar met papa of mama bij. Ik lag naast haar en ze sliep binnen 2 minuten. Ze werd wel een paar keer wakker en hoorde dan de knallen. Maar op het hoogtepunt 0:00- 1:00 sliep mevrouw er gelukkig doorheen.

Nu ligt ze in een 1 persoonsbed. Geweldig vind ze het, want dat hadden we afgesproken. We hebben haar ledikantje uit elkaar gehaald in haar bijzijn. Ze vond het interessant, stond bijna te juichen dat het bedje weg was. Toen stond er geen bed meer en ze zei: "Nu kan Lebecca niet meer slapen!!"
Het grote bed neergezet, nu ze vind het leuk!!!
Nu ook hopen dat ze erin slaapt. Ze speelt nu met knuffels in haar bed...
Maar ze voelt zich op haar gemak in ieder geval!

Voor alle andere mama's en kids: de beste wensen voor 2009!!!!
Voor de een heeft het leukere uitzichten als voor de ander, maar ik wens iedereen onwijs veel geluk en liefde toe!!
Liefs, Marianne en Rebecca

Wat een mooie foto's zeg!!
Kan me voorstellen dat het wel een dubbel gevoel geeft als je bedenkt dat dit ws de laatste oud en nieuw zo is.

Ook ik wens iedereen een gelukkig, gezond en liefdevol nieuw jaar toe.

Liefs Annemarie

gelukkig nieuwjaar iedereen!

en pauline ik kan me voorstellen dat het voor jullie een dubbel gevoel is geweest Maar zo te horen en te zien genieten jullie van elk moment dat hij er nog wel is! En dat is iets moois want zo hebben jullie straks nog mooie herinneringen en toen hij er nog wel was

mira mv marek en ?

Terug
Bovenaan