Happy Newyear!!

Lieve meiden, ik wens jullie allemaal een heel goed, gezond, fijn, gezellig maar vooral een vruchtbaar 2005!!!

Ik ben slecht begonnen dit jaar want we hebben mijn ei waarschijnlijk gemist! Gister is ie volgens mij geweest en gisteravond nog ff geklust maar dat was denk ik te laat. De laatste keer daarvoor was dinsdag dus precies mis!! Kan ik me er iig minder druk om maken, misschien helpt dat!

Voor jullie hoop ik dat het wel raak is, liefs Po

Hoi lieve Po,

Als je ei gister is geweest en je hebt nog geklust gister dan heb je 'm waarschijnlijk nog wel gehaald. Een ei leeft 7 uur toch? Ach, je ziet het wel.

Ik heb mijn ei nog steeds niet gehad. Als mijn ov.test morgen niets aangeeft dan ga ik bellen met het zh voor een echo (ze zijn dan weer open). Wel lastig want voor hetzelfde geld heeft de Clomid helemaal niets uitgehaald. Ook voor mij wordt het afwachten.

Succes!

X F

Ik weet het niet hoor F, ik heb die ovutesten ook een tijdje gebuikt en die werkten voor geen meter, gaven negatief terwijl ik wel mijn ei heb gehad in die tijd. Nu weet ik ook niks eigenlijk maar ja.

Denk dat het wel ff goed voor me is, ff vier weken rust (tot mijn volgende ei dus). Ik zal er heus nog wel mee bezig zijn maar diep in mijn hart weet ik dat deze maand voor spek en bonen is.

Voor jou ga ik duimen!!

Liefs Po

Terug
Bovenaan