happy newyear!

Heyy meiden

Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Hebben jullie allemaal leuke feestdagen gehad? De keintjes geen last gehad van t vuurwerk? Laurie sliep er lekker doorheen:) En wij hebben erg gezellige dagen gehad! Nu is t weer over en halen we Sonja Bakker weer in huis. Paar jaar geleden 10 kilo mee afgevallen:) dus we gaan weer een poging doen. Want die feestdagen hebben geen goed gedaan.. Ik zat alweer op71 (startgwicht zwangerschap) maar nu denk ik alweer op 73.. En ik wil wel naar de 65 toe. Ik ben nml maar 1.68 (geloof ik)
We gaan t zien.. We beginnen zo met yogurt en een kiwi;-)
 
Gelukkig nieuwjaar!!
Ik ben met kaay zelfs even naar buiten geweest 2 minuutjes maar. Hij volgde het vuurwerk in de lucht helemaal met z'n ogen hij vond het erg leuk!!
Daarna lekker binnen gezeten. Hij had helemaal niks van de klappen. Hij schrok niet eens.
De kerst was ook leuk maar wel veel te druk voor hem geweest. Tweede kerstdag spuugde hij twee uur na zijn fles alles uit. En twee dagen liggen spoken snachts en niet willen slapen.
Normaal weeg ik ongeveer 61 kilo ben maar 1.67
Weeg nu 70 kilo en kan nog langggg mn eigenbroeken niet aan. En jassen enz niet bij mn schouders en armen zit alles super strak.
Vanaf volgendde week ga ik niet meer snoepen en goed eten en twee keer in de week sporten. Steppen en bodypump.
Hopelijk snel kilo's kwijt.
 
Gelukkig nieuwjaar

Logan viel aan begin van de avond in slaap maar schrok steeds wakker. Om even voor 12 had ie fles en gaf er toen ook niets om, om kwart voor 1 op bed en was niets aan de hand.
Kerst en nieuwjaarsdag bijna niet geslapen was alsof ie overal bij wilde zijn.
Dus dag na kerst rustdagje gedaan en dat heeft em goed gedaan.
Nu is ie ook lekker rustig.

Ik ben ook alweer aangekomen. Zaterdag tijdens de boodschappen niets lekkers meer voor mezelf meenemen. En er omdenken wat ik eet.
Ben vanaf mijn 12e al stevig en ben al heel blij als ik onder de 90 kom. Ben 176cm dus moet onder de 80 maar leg de lat nog niet te hoog anders valt het straks tegen
 
Heey meiden, allemaal een gelukkig en gezond 2013!!
Xilyano lag om 12uur lekker te slapen maar toen het vuurwerk losbarste schrok hij wakker en ging hij huilen. Ik heb hem bij me genomen en toen was hij vrij snel weer rustig en is hij weer in slaap gevallen. Hij is best schrikachtig, met 4weken is hij ergens van geschrokken ofzo en sindsdien schrikt hij erg snel dan hoor je die adem heel snel en vliegen die handjes de lucht in.
Ik weeg nu 60 en ben 1.72 er moeten nog 2 kilo's af dan zit ik weer op het gewicht van voor mn zwangerschap. Die kilo's vind ik eigenlijk nog niet zo erg maar ik wil wel graag mn strakke buik terug, nu heb ik nog een beetje een plupbuik. Dus maar flink buikspieroefeningen gaan doen dit jaar. Iedereen suc6 met zn goede voornemens;)
 
Gelukkig nieuwjaar!!

Hoe snel vliegt een jaar voorbij hè?!
Een jaar geleden waren de meesten van ons nog bezig met zwanger worden en nu hebben we met onze kindjes het nieuwe jaar in kunnen luiden!

Julia heeft 31 december amper geslapen, zodra ze in slaap viel schrok ze wakker van al het vuurwerk, zo sneu! Uiteindelijk was ze om 23:45 zo vreselijk moe dat ze in slaap viel en pas om 09:45 weer wakker werd en na haar voeding weer verder te slapen tot 11:30...

Mijn gewicht gaat goed, ik zit ruim 8kg onder het gewicht van voor mijn zwangerschap en ben niet aangekomen tijdens de feestdagen. Ik ben nog wel wat te zwaar dus hoop er dit jaar nog eens 8kg vanaf te krijgen maar doe het rustig aan i.v.m. borstvoeding en afvalstoffen enzo...
 
Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Het stoppen met de bv in combinatie met al het lekkers in de december maand, heeft niet echt geholpen ;-) Ik kan m'n eigen broeken nog wel aan, maar ze zitten wel weer strakker.

Ook ik ga nu dus opletten wat ik eet, vooral minder snoepen...

Inmiddels doet mijn weegschaal het weer, dus ik weet dat ik nog ongeveer 4,5 kilo kwijt moet om op het gewicht van voor m'n zwangerschap uit te komen. Ik hoop wel dat het me lukt er nog 3 extra kwijt te raken, maar ik heb geen haast.
Ik wil graag weer gaan hardlopen, maar ik durf het nog niet zo goed aan, heb een paar weken geleden iets van n spiertje of zo verrekt aan de buitenkant van m'n knie, heb er op zich geen last van, maar toch...

Ben wel begonnen met oefeningen voor m'n bekkenbodem.

Zoë was op oudejaarsavond erg onrustig, dus we hebben haar maar veel bij ons gehouden, anders was het alleen maar krijsen. Uiteindelijk viel ze rond 22:30 in slaap, dus toen hebben we haar laten slapen tot 1 uur en daarna sliep ze gewoon tot 9 uur!!
Toch wel erg lekker aangezien we zelf om 2:30 gingen slapen ;-)
 
Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Hier was het heerlijk rustig met de meiden, beide hebben als roosjes geslapen. En mama is zelf ook om half één naar bed gegaan hihi

De kilo's ach de laatsten moeten er nog af maar met de feestdagen niet echt opgelet, na volgende week even streng zijn voor mij zelf. A.s zondag is onze oudste dochter jarig wordt 2 dus ga dan niet letten op een gebaktje en hapje meer of minder
 
Terug
Bovenaan