HAPPY VALENTINE!!!

Doen jullie nog iets aan valentijn? Heeft jullie lief je nog verrast of de kleine wat moois gemaakt?
Ben erg benieuwd of jullie hieraan 'meedoen'!

Ik heb met onze dochter geknutseld voor papa, we hebben een hart geknipt en dit op een blauwe achtergrond geplakt en met vingerverf d'r handjes op papier 'gestempeld', deze uitgeknipt en op het hart geplakt als 2 vleugeltjes en in het hart een gedichtje geschreven!
Papa vond het erg mooi (terwijl hij zich 'vroeger' altijd afvroeg wat je met dat soort dingen moet!) en heeft m boven z'n bed gehangen!
Verder doen we eigenlijk niets aan valentijn, we kopen liever gewoon tussendoor een spontaan cadeautje!
Vanmiddag gaan we naar Ballorig met onze kleine meid, dus dat wordt vast weer erg gezellig!

Wil ook hier nog even Duckie feliciteren met dr verjaardag!!!
HAPPY BIRTHDAY!!!!

Liefs L81

Aaaaahhhh lieverd!Dankje wel hoor!

Ja wij doen zkr wat aan valentijnIk vind het persoonlijk gewoon een mooie gedachte zo'n dag van de liefde...en tja ik ben daar dan ook op jarig, dus dan moet je wel.Wij hebben ook met vingerverf iets gemaakt voor papa en een gedichtje!En ik heb natuurlijk een grote bos rozen gekregen!(hij komt nooit met bloemen aan en nu in 1 week twee keer!maandag nam ie ook al wat mee...)En ik heb nog wat cadeautjes gehad, terwijl ik me verjaardag eigelijk niet vier....Ben benieuwd naar meer reacties!

liefs

Duckie, Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!

Normaal gesproken ben ik heel erg van de kadootjes, maar ik had me dit jaar voorgenomen om er niks aan te doen. Maar nu lees ik van jullie verfdingetjes die jullie gemaakt hebben met de kleine en nu heb ik alweer spijt. Nou ja, doen we het gewoon een keer tussendoor.

Groetjes

Terug
Bovenaan