Happy :-)

Hoi lieve allemaal,

Ik wilde even laten weten dat ik het zo enorm leuk vind om moeder te zijn! Echt, ik geniet er volop van!

Het wordt steeds leuker en leuker nu Diederik groter wordt, wakkerder wordt en eigenlijk 'steeds meer mens'. Je begint langzamerhand al echt wat karaktertrekjes te ontdekken en hij wordt heerlijk actief. De tijd gaat zo ontzettend vlug, ik ben soms een beetje bang dat hij groot is voor ik het weet...

En ik voel me ook steeds weer meer mens worden. De meeste kwalen die na-ijlden na de bevalling zijn aan het verdwijnen en inmiddels ook weer 'probleemloze sex', ook niet onbelangrijk, hahaha...

x Blossom

Blossom ik ben het helemaal met je eens!
Ik zei toevallig vanavond tegen mijn man: Ik hou echt mega veel van jou, maar ik wist niet dat ik zoveel van iemand kan houden als van onze kleine!
Het moeder zijn is heerlijk, genieten!
x
Patries

Ja hoor, hier ook een en al enthousiasme!!!
Ik baal ook echt dat ik weer aan het werk ben hoor! Maar tja, de hypotheek (en de luiers!) moeten ook betaald worden.

Ook hier trouwens van 't weekend eindelijk weer een bijna probleemloze sex! Ook iets om blij van te worden! :)

Nee, moederschap is echt fantastisch!
Ik menstrueer nog niet dus nummer 2 zie ik nog niet snel komen maarehh, zou wat mij betreft echt mogen hoor!

X
Evje

Hoi!

Inderdaad wat kan je houden van zo'n klein mensje! Wij hebben het ook, onze dochter heeft een lastige start gehad vanwege een vroeggeboorte. Ze is ter wereld gekomen via een onverwachte keizersnede. Vanaf het moment dat ze omhoog werd gehouden over het groene doek heen, voel je zoveel liefde voor haar! Natuurlijk heb je dat gevoel ook als ze nog in je buik zit, maar als ze eenmaal is geboren, dan kan je het gewoonweg niet omschrijven hoeveel ze voor je betekent. Ze geeft ook zoveel liefde en vrolijkheid terug inmiddels. Ze houdt ook erg van knuffelen en kusjes krijgen (en geven..:) Heerlijk kind is het!

XX Rachel

LOVE.... tot en met uiteraard ook hier.

Het is heerlijk om mama te zijn. En papa geniet natuurlijk ook met volle teugen.

Er gaat niks boven een glimlach van je kleine baby!

Heerlijk, I love it!

liefs

ik sluit me zo aan bij alles wat hierboven beschreven is!
en geniet ook zo van de andere kant die ik heb ontdekt van mezelf maar vooral ook mijn man! wat kan zo'n kleine wurm in een mens losmaken!
En ze wordt ook steeds leuker; ik heb steeds meer contact met haar en geniet daar iedere dag van.
Wat ook een emotie is die veel sterker is geworden is trots! Ik wist niet dat ik zo trots kon zijn! Op de eerste lach, de eerste keer hoofdje helemaal omhoog, de eerste keer omrollen, de eerste keer alles...
Al zijn de hormonen nu iets gezakt en heb ik niet meer het gevoel van ik wil weer zwanger zijn en het liefst nu!, weet ik zeker dat als de natuur meewerkt een tweede geen jaren op zich laat wachten. Want dat we dit heel graag allemaal nog een keer willen meemaken, dat is een ding wat zeker is!

Liefs,

T

Terug
Bovenaan