Happy!

Hey meiden!

Ik heb vandaag na veel gedoe om de ontslagbesvestiging, mijn laatste dag in de kapsalon gehad! Pff wat een opluchting zeg alsof er een baksteen uit mn maag ik gevallen!

Ik heb nu lekker een weekje vrij en dan begin ik vrijdag bij mijn nieuwe werk. Het zal wel even flink aanpoten en wennen wezen. Ik werk nu natuurlijk 4 halve dagen. En zoals ik nu sta ingepland heb ik straks gelijk 5 hele dagen achter elkaar! dan 1 dag vrij.. dan weer 1 dag werken en dan 4 dagen vrij en 4 dagen werken.. Gelijk flink aan de bak. Gelukkig krijg ik mijn energie weer een beetje terug en kan ik ook weer beter eten. Ik hoop dat ik door mijn nieuwe werk ook weer energie krijg.. Ik heb er iig heel veel zin in.

Van de week kreeg ik de vraag van mijn moeder of wij het leuk vinden als we een box van hun krijgen. Tuurlijk vinden wij dat leuk! Dus heb onze wensen doorgegeven.. We willen namelijk graag een zwarte met lade. en die krijgen we nu dus van de aanstaande opa en oma:) Helemaal leuk!

Liefs

gefeliciteerd meid
ik ben ook kapster alleen nu even in de rustand
ivm 3 koters en nieuwe zwangerschap let goed op jezelf ivm veel staan enz
maar dat gaat vast goed komen en wat lief van oma en opa genieten dus

Hoi Renate,

Wat fijn zeg nu mar lekker genieten van je weekje vrij en dan beginnen bij je nieuwe baas..

Ik wens je heel veel succes op je nieuwe werkplek.
hoop dat je het goed vol gaat houden,maar het is toch heel anders dan in een kapsalon...
Maar probeer wel niet over je grens te gaan,blijf aan jezelf en je kleine te denken.

Ik was dinsdag nog bij de vk en die zei dat ik er goed aan heb gedaan om te stoppen met werken omdat mijn klachten niet echt veel minder worden.

Mijn baas is er niet blij mee maar dat kan me even niks schelen,was vorige week zaterdag even langs gegaan(We hebben de salon midden in de stad),toen ik weg was heeft hij in de zaak gezegd als ik naar de stad kon gaan kon ik ook komen werken,slaat natuurlijk nergens op,ik was alleen even op bezoek geweest,maar dat werd me dus niet in dank afgenomen.

En wat leuk dat je de box van je vader en moeder kado krijgt...gniet er maar van..

Gr Rian

ik ben van het september-forum maar zag je berichtje, en dacht eventjes reageren.
wat leuk zeg dat je de box van de a.s. opa-oma gaat krijgen. wij wilden ook een box kopen, maar ik weet niet wat jullie doen met een babykamer (als je deze nieuw koopt bij de babydump) krijg je er vaak een gratis box bij... (dat hebben wij dus nu gedaan)

suc6 met je nieuwe baan en geniet van je zwangerschap!

groetjes Petra

@Rian
Het is heel iets anders idd maar het is als receptioniste op een vakantiepark. Dus niet de hele dag achter een bureautje zitten. Ik heb daar een aantal jaar geleden ook gewerkt dus ik weet wat het is:) Leuk! haha
Mijn rug gaat wel.. de ene keer erger dan de andere keer. Ik hoop niet dat het straks als ik weer meer werk.. we zullen het zien..
Leuk dat ze dat achter je rug om zeggen, dan laat je het de volgende keer ook wel uit je hoofd om even je gezicht te laten zien.. sjongejonge die vervelende bazen ook altijd!

@ Petra
Ja ik weet het.. maar vond het ook zo ondankbaar om te zeggen dat we die misschien bij de babykamer krijgen.. dus mocht dat zo zijn kunnen we vast wel iets regelen met een kinderwagen of autostoel of iig iets anders i.pv. een box hihi.
Dankjewel:)

Liefs

@renate die boxen die je bij de babydump erbij krijgt zijn heel simpel! Dus zonder lades!! Wij konden het zo regelen daar toen dat we gewoon de rest bij betaalde en zo hadden we toch de box die we wilde!!

En kan de babydump zeker aanraden!! Veel plezier met kopen!!

Terug
Bovenaan