Happy

Wij hadden gister de nekplooi meting en kregen ook meteen de uitslag van de combi test.
We hadden de best mogelijke uitslag 1:5000 wij waren echt zo opgelucht en blij. Fysiek zouden wij niet voor een gehandicapt kind kunnen zorgen dus deze test gaf ff wat spanning.
Hebben ons zelf meteen verwend met nieuw luchtje en een lekkere taart om het te vieren :)
waren natuurlijk ook super blij om ons kindje weer te mogen zien. we hebben het zelfs met mijn telefoon gefilmd hi hi. Doen jullie zoiets ook?

Gefeliciteerd met jullie goede uitslag!
Ik heb er eigenlijk nooit aan gedacht om de echo te filmen. Ga dat met de 20 weken echo doen. Goede tip! Nu lekker genieten van alles!

gefeliciteerd met de goede uitslag!! hier nog geen echo gefilmd maar wel de harttoon opgenomen bij de vk, is ook wel heel bijzonder om elke dag terug te kunnen luisteren.

Wij hebben termijnecho gefilmd. Mede omdat mijn man er niet bij kon zijn. Dus mn schoonzusje stond met d'r telefoon te filmen de hele tijd. Super leuk.
Hier mag je niet filmen met de 20 weken echo, omdat het toch een medisch onderzoek is.

Gefeli met de goede uitslag!! Ik mag morgen weer een kijkje nemen, wij krijgen de foto's mee op usb. Met de pretecho van de eerste hebben we de hele sessie op film meegekregen, wisten we pas aan het einde. Dus zal nu ook wel zo zijn, denk ik...

Terug
Bovenaan