HappyM

hey meis,

moest ineens weer denken aan je "kleine geheimpje" topic, vind je het niet reuze spannend dat jullie er weer voor gaan...?!!!!  ppfff ik krijg er plaatsvervangend de kriebels van whahahahahahahaha (zenuwen hoor, niet dat ik een 2e wil)

groetjes Jenneke

Hee hoi Jenneke,
Ik dacht: HUH???? Een topic voor mij???? hahahahaha wel leuk hoor.

Nou, ik heb ook wel een beetje de kriebels hoor. De Implanon is inmiddels (bijna) 3 weken geleden verwijderd en ik heb (gelukkig) ook al iets wat leek op een menstruatie gehad. De vorige keer was dit niet zo en heb ik 3 maand zonder cyclus gezeten. Als het goed is, is het biologische ritme nu wèl weer in werking gesteld.

We zijn niet van plan om extreem te gaan klussen voor een brusje. We zien eerst wel. Kijk, als ik tegen de kerstdagen nòg niet zwanger ben, dan gaan we vast iets meer op de tijden letten, maar dat gehannes wil ik eerst niet hoor. De eerste keer ben ik ook vrij makkelijk zwanger geraakt, dus ik ga er niet van uit dat we nu een aantal jaren hoeven ploeteren. Toch is het spannend hoor. Misschien is het al heel snel raak, maar misschien laat het ook nog even op zich wachten. We zullen zien.

Toch leuk dat je er even naar vraagt. Zodra er spannend nieuws (op mijn tijd)  te vertellen is, dan horen  jullie het.
Hihi
Groetjes happyM  

Terug
Bovenaan