hard gestoten!

A

Anoniem

Guest
Hey allemaal,

wie kan mij helpen?
ik ben nu bijna 6 weekjes zwanger en gisteren op mijn werk moest ik een grote lange stoel dragen van de ene kant van het lokaal naar de andere kant en toen stoote ik met die stoel hard tegen de muur op en die stoel kwam hard in mijn buik tereecht, ik schrok heel erg en ik ben gelijk naar de wc gegaan om te kijken of er bloed in mijn slip zat, gelukkig niet, ik ben nu zo ontzettend bang dat ik het beschadigd heb, ik voel gelukkig niks raars in mijn buik, ik voel nog steeds de gewone zwangerschapskwaaltjes.
wat denken jullie, zou alles nog goed zijn met het kindje?

Ik hoop echt dat jullie me gerust kunnen stellen.

please help me.

xxx jolanda.

nee hoor niks aan de hand je kleintje zit nog achter het schaambod dus niet in je buik ook al zou je verder zijn dan ligt je kindje in heel veel vruchtwater en dat werkt als een kussen dus maak je maar niet druk hoor
Gr Christel

heel erg bedankt voor je reactie!
ik ben nu weer gerust gesteld dankzij jou!
en ik heb net voor de zekerheid nog een testje gedaan en hij is gelukkig nog steeds hartstikke positief!

dankjewel!

xxx jolanda

Maak je niet druk hoor meiisie. Het is nog zo klein dat je het niet kunt beschadigen door je buik te stoten omdat ie idd nog ver verscholen zit achter je schaambotje...
En ook als het straks groter is, dan zit ie goed beschermd in je buik in het vruchtwater.. Ze kunnen echt wel een stootje hebben..
Gr. Anne-Marie

Terug
Bovenaan