Hard matras co sleeper Tutti Bambini

<p>Beste mama's, </p><p>Ik heb de co-sleeper van tutti bambini cozee sleeper en daar zit een matrasje bij. Nu is dit matras ergggg dun en hard. Ik vraag me af of dit voldoende is? Lijkt me niet erg comfortabel namelijk. De eerste maanden zal ons kindje bij ons in de slaapkamer slapen en niet in zijn eigen kamertje met comfortabel matras, haha. </p><p>Is zo'n zo'n matrasje voldoende? Hoe doen jullie dat? Ik heb ook een babynestje, die zou ik er eventueel in kunnen leggen? Of zelf een topper maken onder de naaimachine van een dekbed? </p><p> </p>

Mij is afgeraden om een baby in t nestje te laten slapen als jij zelf ook slaapt.. dat kan gevaarlijk zijn. 
Zou je er niet een deken onder kunnen leggen dat je t matrasje als toplaag zeg maar ziet 

Ik heb een lekker dik boxkleed gemaakt. Die kan ik er inderdaad onderleggen. Misschien maak ik er nog wel een op maat voor de co sleeper. Goed plan!
Vind het toch geen fijn idee als hij zo hard ligt. Zal hij vast niet erg vinden, maar als mama zijnde voel je je wel een beetje schuldig dan. :) 

Babynestjes zijn idd niet om lang in te slapen! Zijkanten laten geen lucht door zodat, als je kindje draait en er met zn/haar gezichtje tegen aan ligt geen lucht meer kan krijgen! Het is zo'n hype. Ziet er heerlijk uit, geeft ook een geborgen gevoel maar ondertussen is het niet veilig!

Terug
Bovenaan