hard 'sinasappeltje'

hoi meiden,
wat zijn we al een eind op weg....fijn he!
hebben jullie dat ook weleens,
zo'n hard sinasappeltje?
mijn baarmoeder is ,vaak s'ochtends, zo hard...mischien moet ik dan plassen ofzo?
voor de rest groeit 'ie' goed!
ik vind het zo lang duren tot je weer je vervolg afspraak hebt van de vk...ik zou haar gewoon willen bellen om even het hartje te horen...maar dat zou raar zijn toch?
;)

Hoi! Ja idd we zijn lekker op weg.

Wat je omschijft klinkt als harde buiken en dat is zo vroeg in de zwangerschap betekent dat meestal een blaasonsteking. Ik zou ff je urine laten nakijken. Je krijg in de zwangerschap niet de normale tekenen van een blaasonsteking zoals pijn bij plassen.

Ik vind het ook lang duren! Mag van mij wel elke 2 wken :D. Als je echt zorgen maakt mag je best bellen om snel ff hartje te horen. Al kan je zelf ook zo'n apparaat huren waar je ook je klossen voor onder het bed kan huren. (en bijvoorbeeld krukken)

:)

Hoi Josh...
Ik heb meteen naar de vk praktijk gebeld...durfde dat eerst niet, zo mutsig dacht ik maar helemaal geen probleem!!!!
Ik mag maandag langskomen voor een extra bezoekje...geweldig!!!!!
ik denk dat het wel meevalt met 'harde buiken', als ik geplast heb is het wel weer weg...en ik slaap nog zijlings op mijn buik,ligt zo lekker....moet ik mischien niet meer doen!?!

maar ik zou wel wekelijks het hartje willen horen...totdat je echt zeker beweging voelt...het is nog zo twijfelachtig, voel ik het nu wel of niet????
voel jij het al zekers te weten?
thanks voor je 'duwtje in mijn rug'!

Lijkt mij eerder een volle blaas die tegen je baarmoeder drukt en daardoor dat gevoel geeft, omdat ie na het plassen weer weg is..

Je kunt ook van de trap vallen... hahahaha, nee gekkigheid, maar toen ik dinsdag de echo kreeg, genoot ik er natuurlijk wel van..

Ik mag volgende week donderdag weer op controle, voor onderzoeken én een echo.. benieuwd of ik dan toch een weekje verder ben..

hoi Ro,
daar dacht ik ook al aan, ik wilde zo graag dat hartje horen...4 weken ertussen is toch veeeeeeeeeeeeeeel te lang ;)
maar mezelf van de trap gooien ging me toch wat te ver!

hoe gaat het verder?
stijf, blauwe plekken????

tja dat van die harde buiken.. Ik vind het zelf een kleine moeite om het ff te controleren ik had namelijk met 10w5d bijna een miskraam gehad alleen omdat ik een nierbekonsteking had.

Goed dat je gebeld hebt! ZIe je nou wel? Ik voelde eerder wel wat mee dan de laatste dagen helaas. Voel me daardoor idd wat onzeker worden. Ik heb namelijk in deze periode (week 15) een keertje een vroeggeboorte gehad. Maar mijn buik groeit zo enorm op dit moment dat dat me wat zekerde maakt gelukkig.

Ik hoop dat ik kan wachten tot 20 nov. Je kunt idd ook zo'n hartluister ding huren hoor! Is niet duur en geeft je wat meer vertrouwen.

ja josh...het is allemaal zo ongelooflijk en onzeker...
ik heb nog nooit erge dingen meegemaakt tijdens mijn eerste zwangerschap...een makkelijkere zwangerschap kan je niet hebben...maar toch altijd die twijfels...
nu dacht ik, nu ga ik alleen maar genieten, weer heb ik nergens last van eigenlijk, agfezien van de normale dingen maar toch blijf ik onzeker...het is ook zo'n wondertje...
ik ben blij dat ik maandag mag en dan is het nog maar 2 weken naar de volgende afspraak en dan weer 2 weken tot de 20 weken echo, nou, en dan zal ik het toch echt wel 'geloven'...en VOELEN...
maar mijn buikje is ook al mooi aan het groeien...echt geen vetrol meer!
ik denk dat iedereen wel onzeker is op zijn tijd...
ik weet nog dat mijn collega niet echt kon genieten van de eerste maanden, toen dacht ik nog,GENIET ervan, alles gaat toch goed....
blablabla...het is mijn lijf en mijn zwangerschap, dan maar een muts en iedere week de vk bellen voor een extra afspraak ;)

en het is natuurlijk ook nog wel een beetje vroeg voor duidelijk getrappel toch!?!
NOU, josh, Nu gaan we genieten!!!!!
liefs lot.

Terug
Bovenaan