harde bal!!

Hallo allemaal,
Sinds vorige week merk ik dat ik tijdens het vrijen ineens een harde bal onder in mijn buik krijg, de dokter kan niks vinden. Het doet niet zeer, maar zit er wel, als ik me op mijn zij draai of opsta is het weer weg. Enig idee wat dat kan zijn?
 
Zou inderdaad kunnen, het zit eigenlijk een beetje aan de linkerkant van mijn onderbuik, komt het jullie bekend voor?? Ik ben trouwens 20 weken, begin je daar dan last van te krijgen?? Vind het gewoon een beetje eng als je niet weet wat het is, durf haast niet meer te vrijen en mijn vriend eigenlijk ook niet meer.

Groetjes
 
Ik krijg zo'n harde bal na een orgasme, lijkt wel een voetbal, meestal ga ik daarna lekker douchen om de boel weer te ontspannen!!!
Harde buik is niet erg hoor, is een soort omhelzing voor je kindje...
Ik had er al last van toen ik 15 weken was...

succes
 
Ik heb er s'nachts wel eens last van.
Inderdaad niet pijnlijk, maar ook niet zo prettig.

Dit zal wel alvast een oefening van de baarmoeder zijn denk ik... kan geen kwaad zei mijn vk
 
Ik herken het wel ..met 2o wkn kreeg ik dat voor het eerst,en nu een paar keer op een dag,maar ik voel nu duidelijk dat het mijn kindje is die dan met zijn kontje of ruggetje tegen de buikwand ligt ..echt onderin!!
na een rogasme heb ik dit ook of ik heb gewoon soort kramperig gevoel na orgasme.Ik onderscheid zelf dus duidelijk dat het mijn kindje is..want ik voel hem later ook wegdraaien,en inderdaad als ik op mijn zij ga liggen of ga staan is t gevoel weg.Wel blijf ik een druk op mijn blaas dan effe houden.Probeer dit eens : Leg je hand rond je navel voor een tijdje,gaat die harde buik weg,en komt het onder je hand dan is het je kindje,anders is het gewoon vh orgasme,waarvan ik heb begrepen dat dit niks ernstigs is.
 
Terug
Bovenaan