Harde bovenbuik

<p>Hallo dames,</p><p>Ik heb al twee dagen last van een harde bovenbuik. Twee dagen geleden was het echt niet te trekken. Ik kreeg toen ook niets naar binnen, was misselijk, had lichte diarree en mijn maag deed pijn.</p><p>Vrijdag hebben ze gecontroleerd op een blaasontsteking. Deze was negatief. </p><p>Nu heb ik nog steeds een harde bovenbuik. Soms pijnlijk.. Misselijkheid is bijna weg en kan gelukkig weer normaal eten. </p><p>De huisarts weet het ook niet. Het zijn geen harde buiken die komen en gaan. Is er iemand die dit herkend? </p>

Ik had dit twee weken geleden, met 26 weken zwangerschap. Bloeddruk laten meten om pre eclampsie uit te laten sluiten, maar was prima. Ik vond het voor de duur van mijn zwangerschap ook maar gek dat ik al zoveel maagklachten had. Nu, twee weken later, is het vrijwel helemaal weg, maar toevallig afgelopen week veel kinderen op school met buik klachten. Mijn conclusie is een gek maag-virus of iets, waar ik met mijn zwangere buik meer last van had (lees: bijna week amper eten en veel buikpijn).

Terug
Bovenaan