Harde buien

Hebben jullie ook al last van harde buiken? Ik ben nou 37 wkn 6 dgn en heb sinds vrijdag bijna de hele dag door harde buiken. Het doet geen pijn, maar soms zit het niet echt lekker.

ik heb ook veel last van harde buiken, de ene dag wat meer als de andere.
ze zijn niet pijnlijk ik vind het zelf wel een fijn gevoel dat ik zeker ga missen na de zwangerschap.
hopelijk dat de harde buiken snel weeen gaan worden, want het zou toch wel heel fijn zijn als we niet tot de 42 weken hoeven te lopen! dus ben benieuwd misschien het een deze dagen toch bij je doorzet!

groetjes lotte

Ik heb ook best veel harde buiken... Ook niet echt pijnlijk... maar soms wel vervelend...
Dan zit het zo klem tegen mijn ribben.. dat ik bijna niet bewegen kan..haha

Hier aan de orde van de dag... kleinste inspanning zorgt al voor een harde buik. Gisteren legde mn man nog zijn hand op mn buik en zegt: So die is lekker ontspannen nu (lag lekker relax op de bank) maar alleen al van die aanraking kreeg ik gelijk weer een harde buik!
Ach ja... de laatste loodjes zullen we maar denken ;) Gelukkig niet pijnlijk indd, al mogen het van mij ook echt weeen worden!

hey hey,

Ook hier continue harde buiken die dan overgaan in buikkrampen...die een stuk minder fijn aanvoelen moet ik zeggen.
Loop er nu al anderhalve week mee...maar nog geen teken van een bevalling moet ik zeggen.
Ik had het bij de eerste ook... toen liep ik drie weken lang met harde buiken en buikkrampen voordat hij werd geboren dus ja.... we wachten het maar af!!

Nou, allemaal in hetzelfde schuitje. Volgens mij hopen we ook allemaal elke dag dat het gaat beginnen. Zeker nou het weer warmer wordt de komende dagen. Ik zie daar toch wel een beetje tegen op. Weer last van meer vocht en je kan weer een stuk minder doen, maar ja we kunnen 's avonds wel lekker in de tuin zitten. Zien jullie op tegen de warmte?

Terug
Bovenaan