harde buik, duizelig, moe, misselijk

Goedemorgen!

Ik ben nu 27 weken zwanger en voel me vandaag ronduit beroerd. Heb een harde buik, die maar niet overgaat, voel me duizelig, heel moe en misselijk.
 Nou heb ik gister een behoorlijke gestresste dag gehad, maar zou het daar van kunnen komen? Heb niet het idee, dat het kindje er last van heeft want het schopt en bokst vrolijk (en keihard) in het rond.
Je buik hoort toch ook weer zacht te worden? Dat vind ik nog het gekst.
Heeft iemand dit ook gehad of wat zou ik hier aan kunnen doen?
Ik hoef vandaag niks, dus ik zit al op de bank en probeer zoveel mogelijk te ontspannen.

alvast bedankt voor jullie reacties!
liefs Baukje

hoi Babe,
is lastig he, zo'n harde buik, kan zeker reaktie op gisteren zijn, heb hier ook in iedere zwangerschap hinder van gehad. Eigenlijk moet je het zien als een natuurlijke bel die laat weten dat je even een stapje terug moet doen. Heel goed dat je vandaag lekker rustig aan hebt gedaan en mijn ervaring was dan iedere keer weer dat mijn buik weer zacht werd. Heel veel ontspannen momenten toegewenst.
groet Crumel

lastig he zo'n harde buik maar het beste is dan toch inderdaad rust nemen Meestal is het een reactie van je lichaam dat je teveel heb gedaan
Hoop dat je van het weekend goed aan je rust bent toe gekomen en dat je er geen last van heb gehad
mira mv marek en ?

Bedankt voor jullie reacties. Heb van t weekend nog een beetje rustig aan gedaan, maar het was na een dag op de bank relaxen al een heel stuk beter. Was echt heel vervelend, maar goed. Het is weer over! Nergens last meer van.

groetjes Baukje (27weken)

Terug
Bovenaan