Harde buik gevoel

mamaSharon

New member
Ik ben vandaag precies 1weekjes zwanger, maar ben eigenlijk al heel de zwangerschap misselijk en blijf overgeven. Nu heb ik ook sinds 1 week een ontzettende harde buik gevoel, komt steeds opzetten en is ook opeens weer weg. Het voel zit rechtonderin, bij mijn navel en te hoogte van mijn maag.
Heeft iemand dit ook? (of in vorige zwangerschap gehad?) Ik wil eigenlijk de verloskundige bellen, maar lees op internet dat het wel normaal kan zijn..
Wat zeggen jullie? Alvast bedankt Liefs Shar
 
Denk dat het harde buiken zijn, het gevoel dat heel je buik kogelhard is en na korte tijd zakt het weer weg. Het is een rotgevoel, maar niet echt pijnlijk. Ik ken het van mijn vorige zwangerschappen en had het van de week ook voor het eerst weer (16 wkn). Als je het niet te vaak heb is het niet erg. Als je het toch niet vertrouwd gewoon de vk bellen

succes
 
Ook ik heb steeds harde buiken. Alleen moeten ze inderdaad niet pijnlijk zijn en niet te vaak voorkomen. Als ze echt vaak op een dag voorkomen moet je ook de vk bellen. Met de vorige zwangerschap had ik het ook en toen had ik met 24 weken echt ontsluiting. Nu heb ik het ook al weer twee weken en ik was woensdag bij de gyn Hij wil het in de gaten houden nu anders krijg ik medicatie. Weet alleen niet wat voor medicijnen maar dat zien we dan wel.
 

Gaat het wel beter met jullie situatie thuis? Want dit kan nog steeds de aanleiding van zijn!
Nooit een harde buik zelf gehad met 16 weken.
En heb je vaak zou ik toch de vk bellen.

sterkte meid..
liefs

 
Ik heb er zelf helemaal geen ervaring mee, maar ik kan me voorstellen dat het vervelend is en dat je je er zorgen om maakt. Misschien voor de zekerheid toch even de vk bellen, zodat je zeker weet waar je aan toe bent. Hopelijk kan zij je geruststellen.
 
Hay meid,

Ook ik heb er last van. Tijdens mijn werk 4 keer gehad....

het is wel een waarschuwing dat je te druk bent. Ik heb het vooral met tillen, duwen en sjouwen van bewoners.............vreemd gevoel.

Er blaast een ballon op in mijn buik en het past net niet.........

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
 
Bedankt voor alle reacties. Ja ik heb het ook met name op mijn werk (werk in het ziekenhuis op vp- afdeling).
Het gevoel is dan heel hard en pijnlijk, als ik op de bank zit heb ik het ook af en toe maar tegen de avond zakt het wel weer. Waarschijnlijk toch door het werken denk ik. Heb vk gebelt en zei indd: rustig aan doen! en als t echt niet gaat gelijk weer bellen.
Thuis situatie is eigenlijk allemaal goed, ik maak me soms wel erg druk van hoe met werk, de baby, wat als het niet goed gaat, etc. maar dat is dan even 1 dag en een flinke huilbui en het is dan weer over. Maybe moet ik me ook gewoon niet te druk maken :$
Super bedankt voor de reacties meiden! Xliefs
 
Terug
Bovenaan