harde buik na orgasme

Ik heb even een beetje een vreemde vraag.
Nu ik dus zwanger ben, ben ik ook wat gevoeliger daar beneden... Nu kwam ik al vrij snel klaar, maar dat is nu dus nog "erger" geworden. Maar na een orgasme heb ik altijd een harde onderbuik, is dit normaal? Kan het kwaad of moet ik me er niet teveel van aantrekken?
Ik weet het, beetje vreemde vraag, maar ik denk dat ik vast niet de enige ben met dit soort vragen (hoop ik eigenlijk)!

groetjes
Saskia

Hoi!

Nee hoor, dat is helemaal geen rare vraag. Als je een orgasme hebt gehad, is het normaal dat je baarmoeder hard blijft. Dit kan wel tot ongeveer 2 uur duren en bij sommige vrouwen doet het dan ook pijn. Allemaal normaal.

Groetjes, Marisa

Tja, daar kan ik me alleen maar bij aansluiten. Ik vond het zelf niet pijnlijk ofzo maar het is wel duidelijk een harde buik en het hield bij mij soms inderdaad wel lang aan.
Kan verder geen kwaad voor je kleintje en het is inderdaad normaal!

Junior, ik had deze vraag bij bevallen gezet, omdat ik ergens dacht te hebben gelezen dat harde buiken een oefening van de baarmoeder zijn op de bevalling. Ook had ik het idee dat hier verloskundigen meer meelazen als bij zwanger zijn, dus gokte ik erop dat ik misschien van een van hen nog een nuttig antwoord zou krijgen...

Hallo Saskia en andere,

Wat fijn om te lezen, dat jij deze vraag hebt gesteld. Ik had de zelfde vraag, maar durfde het eerst niet zo goed te stellen. Jaaaa, stom hé. Ben blij dat het allemall normaal blijkt te zijn.

En dit is helemaal de juiste topic hoor, want ook ik ging hier kijken voor die vraag. Maar er zijn helaas altijd mensen met commentaar....

Groetjes

Terug
Bovenaan