harde buik/ oefenweeen/ heo zit het nou?

Hoi
misschien een maffe vraag maar mensen vragen mij vaak (36 weken) of ik al oefenweeen heb gehad.
Nu heb ik regelmatig het idee dat mijn buik een kanonskogel is, maar meestal heb ik dan van te voren te veel gedaan of in een moeilijke houding gezeten of ben ik gewoon moe. ook heb ik regelmatig het idee dat die kleine met zijn rug of billen naar boven is gedraaid omdat het voelt alsof er bot net onder mijn huid zit. dus mijn vraag:
wat is het verschil tussen (oefen) weeen en harde buiken. Ik begreep dat weeen zeker in het begin niet altijd pijnlijk hoeven te zijn, hoe herken ik dan een wee. Een vriendin van mij zei heel duidelijk: als je twijfelt is het nog niet begonnen, maar wie kan me antwoord geven
groetjes

hoi

Ja bij harde buiken word je buik echt heel hard maar hoeft niet pijn te doen,en oefen/voorweeen geeft meestal een ongi achtig gevoel onderin de buik.indalingsweeen voel je meestal weer meer als steken onderin en echte weeen(ontsluitingsweeen   is ongi gevoel maar dan steeds erger wordend en stekerig in je buik en rug .maar niet iedereen is het zelfde natuurlijk. maar je kan dus net als ik al ruim 4 wk van te voren die oefen/voorween hebben.Als je aan het eind loopt merk je het verschil snel genoeg hoor als ze menens zijn. gr wendy 38wk

quote: wendolientje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-11-2007 12:23:35'));

hoi

Ja bij harde buiken word je buik echt heel hard maar hoeft niet pijn te doen,en oefen/voorweeen geeft meestal een ongi achtig gevoel onderin de buik.indalingsweeen voel je meestal weer meer als steken onderin en echte weeen(ontsluitingsweeen   is ongi gevoel maar dan steeds erger wordend en stekerig in je buik en rug .maar niet iedereen is het zelfde natuurlijk. maar je kan dus net als ik al ruim 4 wk van te voren die oefen/voorween hebben.Als je aan het eind loopt merk je het verschil snel genoeg hoor als ze menens zijn. gr wendy 38wk

Terug
Bovenaan