Harde buik of niet?

Hallo dames,

Hebben jullie al last van harde buiken?
Ik weet niet zeker of ik het heb. Ik vind me buik sowieso altijd wel hard en gespannen.
Soms voelt ie plaatselijk heel hard, maar dat komt dan denk ik doordat de kleine daar ligt. Voel dat zo 5 à 10 keer op een dag, vooral ik net met me had op me blote buik heb gezeten.

Gr.

Gelukkig heb ik nog geen last van harde buiken. Dat voel je wel heel duidelijk. Je buik doet dan best pijn en kunt dan niet veel doen. Een harde buik herken je wel zodra je ze krijgt, (net zoals met weeën)!
Ik voel wel heel vaak het hoofdje tegen mijn buik aanduwen. Dat is idd een harde plek dan.

hoi,ja idd een echte harde buik herken je wel,dat zijn dan ook soort van voorweeen he,en een teken dat je het rustig aan moet gaan doen vaak ook.denk wat je nu soms voelt ook de kleine is de tegen je buik aanduwt.het harde buiken-gevoel,komt en gaat zeg maar...fijne zwangerschap nog

Ik las dat hoe meer zwangerschappen je hebt gehad, hoe meer harde buiken je krijgt.
Ik heb er zelf ook best last van, meer dan de eerste keer. Ik wordt benauwd en het doet wat zeer. Het voelt als kramp. Als het lang duurt kan ik daarna ook spierpijn hebben.
Meestal is het een teken dat je je te druk maakt. Als je je zorgen maakt moet je het eens met je vk bespreken.

als je een harde buik heb twijfel je er echt niet aan
ik heb er al behoorlijk last van...vooral als ik me neer geef op bed....dan is de hele buik keihard...voelt wat vreemd maar doet echt geen zeer hoor...t is wat irritant

ik vind die bandenpijn veel erger...dat is zon echt spierpijn gevoel maar als je dan per ongeluk je buik spand omdat je hoest of je om wil draaien...ppff dat doet echt zeer!!

Terug
Bovenaan