Harde buik?

<p>Hoi allemaal! Vandaag ben ik 19+1 werk zwanger en maandag hebben we de 20 weken echo, spannend! Ik heb een vraag misschien een beetje raar maar hebben  jullie ook dat als je ligt dat je buik dan harder voelt dan als je staat? Vooral onderin? </p><p>Liefs♡</p>

Ja heb ik ook.. morgen 20 weken zwanger ?
Maar als ik op mijn rug lig staat hij echt zowat op spanning haha.. En voelt ook heel vaak koud aan als ik zo stil in bed lig.. heb je dat ook? 
Als ik sta lijkt het een beetje mijn 'vetbuikje' zoals ik em altijd al had maar dan wat dikker ??

[quote quote=10166010]Ja heb ik ook.. morgen 20 weken zwanger ? Maar als ik op mijn rug lig staat hij echt zowat op spanning haha.. En voelt ook heel vaak koud aan als ik zo stil in bed lig.. heb je dat ook? Als ik sta lijkt het een beetje mijn ‘vetbuikje’ zoals ik em altijd al had maar dan wat dikker ??[/quote]
Hahah ik heb echt hetzelfde ook als ik sta idd net als altijd maar dan dikker ?? blij dat het herkend word van met het liggen! Heb je de 20 weken echo al gehad? Vond je het ook zo spannend? 

Nee nog niet gehad, komende dinsdag! Wel spannend ja. Hopelijk alles goed. Jullie succes voor maandag ? en wat betreft die buik, helemaal normaal dus (denk ik haha)

[quote quote=10166072]Nee nog niet gehad, komende dinsdag! Wel spannend ja. Hopelijk alles goed. Jullie succes voor maandag ? en wat betreft die buik, helemaal normaal dus (denk ik haha)[/quote]
Jullie ook succes! Ja ik denk het ook haha?

Terug
Bovenaan