Harde buik

<p>Hi ladies,</p><p>Ik ben erg opzoek naar advies!</p><p>Ik ben 21 weken zwanger en heb sinds gisteren last van een ontzettend harde buik. Ook ben ik erg misselijk, was ik aan het rillen van de kou en heb ik gisteren moeten overgeven (sorry voor de details).</p><p>Gelukkig gaat het vandaag iets beter, maar ik blijf maar last houden van die harde buik. Het lijkt wel of ik een voetbal van steen in mijn buik heb.</p><p>Ik begin me een beetje zorgen te maken. Heeft er iemand tips? Is een verloskundige bellen overbodig of juist een goed idee nu?</p><p>Groetjes! </p>

Ik zou zeggen neem vooral je rust, harde buiken betekend dat je teveel doet. Ik zou wel de verloskundige bellen voor verder advies. 

Ik had opeens veel harde buiken met 20 weken. Bleek een flinke blaasontsteking te zijn en net klaar met de 2e AB kuur (1e deed niet helemaal zn werk). Zou even overleggen met je verloskundige en voor de zekerheid je urine na laten kijken. Sterkte!

Hoi,
ik herken je klacht. Ik ben nu 17weken zwanger voor mijn eerst kind en ik heb al aantal keer harde buik gehad. Ik zit momenteel thuis( doe dus niet veel) vraag me af hoe het kan. Maak mij natuurlijk wel zorgen erover. 

Terug
Bovenaan