harde buik

Ik ben nu 26,5 week en heb constant een harde buik, niet dat de baarmoeder echt samentrekt maar gewoon en gespannen buik. Soms wel uren achter elkaar en vooral na het eten en als ik smorgens op sta. Herkennen jullie dit, ik vindt het nl. een beetje raar

Groetjes Aggie
 
Hallo,

Ik heb ook last van harde buiken en volgends de gynaceloog was dat omdat ik me te druk maakte. Is niet schadelijk voor de baby, maar wel erg lastig voor mezelf. Dus heb met de gynecoloog afgesproken dat ik vanaf nu elke dag eerder ga stoppen met werken en als ik thuis kom eerst eventjes een uurtje tot anderhalf uurtje ga slapen als ik tj=huis ben. En dat moet helpen tegen me harde buik. dat ik het iets rustiger aaan ga doen....
 
Hoi Aggie,
Tjee dat is ook toevallig, ik wilde daar net een berichtje over op het forum zetten. Ik heb daar gemiddeld 3x in de week last van en dat duurt ook best wel lang. Ik heb gisteren iets gelezen dat een harde buik ongeveer 10 sec. duurt, en dat als je er 4 in een uur krijgt je dit even moet melden aan de vk. Bij mij duurt dat ook heel lang ook inderdaad wel uren achter elkaar en als ik dan ga liggen en ontspan gaat het langzaam weg. Beetje masseren met buikbalsem helpt ook wel. Het voelt niet als een harde bal in mijn buik maar mijn buik is dan heel gespannen en staat helemaal strak. Soms heb ik zelfs wat moeite met diep in en uit ademen. Ik zal het de volgende keer eens aan de huisarts vragen (ik moet weer over 2 weken) Tot die tijd hou ik me maar een beetje rustig.
Groetjes Femke
 
Terug
Bovenaan