harde buik

hoi ik ben ellen, ik ben 16 weken zwanger. Ik heb een vraagje, ik voel regelmatig op een dag een harde plek in mijn buik. Dit doet geen zeer en trekt even later dan weer weg. Het is meestal aan de onderkant van mijn buik. Hebben jullie dit wel eens gehad, ik moet pas over 2 weken naar de verloskundige.
 
hoi

ik had ook al met 16 weken harde buiken, maar dat voelde als een bal en niet als een 'harde plek' -zo zou ik het tenminste niet omschrijven.

volgens de vk was het niet helemaal normaal om bij een eerste zwsch al zo vreog harde buiken te hebben. ik heb meer rust genomen (af en toe bewust gaan zitten en buikademhalen) en dat heeft t verminderd. beteje minder kipjezonderkop.

maargoed, wat ik bedoel is dat als je het herkend, dat je misschien te druk bent, dat dat een reden kan zijn en dat het wel de moeite waard is om er rekening mee te houden. het is niet vreselijk erg maar wel een teken dat je te drk bent.

succes!

anja
 
ik denk ook dat je een soort van harde buik krijgt. dit gevoel kan je ook krijgen als je klaarkomt misschien komt dit je bekend voor??datkomt gewoon door het samentrekken van je baarmoeder en trekt weer weg als je ontspant
 
Terug
Bovenaan