harde buik???

hoi dames

Ik ben een tijdje weg geweest van het forum omdat ik toen der tijd iets te veel las over miskramen en ik zelf heb drie jaar terug er ook een gehad dus ik trok me het te veel aan en heb toen het besluit gemaakt dat ik ff tot rust wou komen.

Maar ik kan nu alleen maar zeggen het gaat geweldig met mijn zwangerschap en ben bijna op de helft(a.s vrijdag 20 weken)Maar nu heb ik eigenlijk een vraag.Ik heb sinds vandaag last van een vervelende druk op mijn buik als ik lig zo erge druk dat het bijna pijnlijk wordt en ik heb af en toe pijnlijke steken bij mijn schaambot, zijn dat nu harde buiken?

alvast bedankt voor jullie reacktie.

groetjes marianne
 
Hoi Marianne,
Volgens mij zijn dit geen harde buiken. Weet niet wanneer je weer naar de vk moet, maar anders zou ik gewoon eventjes bellen naar het telefonisch spreekuur. Kan me voorstellen dat je onzeker bent gezien je miskraam. Harde buiken zijn eigenlijk een soort krampen van je baarmoeder. Als je er eentje krijgt herken je het wel. Dan is je buik ook knoeperhard.
Succes hoor!
Liefs Helen
 
hey marianne!

Ik herken me wel een beetje in je verhaal alleen in tegenstelling tot jou ben ik wel gewoon het forum blijven bezoeken.
maar die harde buiken waarover je t hebt,is dat als je op je rug ligt?ik heb soms nl ook dat ik een harde bobbel voel,maar heb me laten vertellen dat t gewoon het kindje is die zich draait.
harde buiken heb ik zelf weleens last van maar dan alleen s ochtends vaak als ik wakker wordt.
je buik voelt dan wat gespannen en er trekt een soort van menstruatiekramp doorheen naar boven toe.(althans bij mij.....)
Misschien dat die steken bij je schaambot wel een soort van bandenpijn ofzo zijn....het kan...
Mocht je het niet vertrouwen zou ik gewoon de verloskundige bellen.(die zijn er immers voor om je vragen en onzekerheden weg te nemen op dat vlak...)

groetjes

car

21 weken
 
Terug
Bovenaan