Harde buik?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

even een vraagje. Ik ben nu 15 weken zwanger en soms voelt mijn buik in een keer erg hard aan. Krijg ik het soms ook letterlijk een beetje benauwd. Ik heb het idee dat dit samengaat met als het kindje beweegt.
Ik had dit ook bij mijn dochter maar toen was ik al veel langer zwanger en drukte zij met haar bips tegen mijn ribben dat kan nu dus natuurlijk nog niet .
Of zou het misschien het groeien van de baarmoeder zijn? Wie weet dit?

Groetjes sas

Hoi Sas,

Ik ben dus 16 weken en ik heb er dus ook weleens last van. Ben ook zwanger van de 2de en bij de eerste ook pas op het einde last van harde buiken gehad.

Ik denk dat het bij mij vooral is als ik teveel heb gedaan op een dag. Of nog al stres heb gehad.
Zelfs 2 weken geleden was ik al vrij moe en toen had ik het zwembadje met me mond op geblazen (dom...dom...dom..) En daarna gaan stofzuigen maar toen kreeg ik dus echt wel steken in me buik, dat ik het even rustiger aan moest doen!

Misschien dat we er nu ook wel alerter op zijn bij de 2de!

Hoe gaat het verder?

Groetjes Ellen

Hoi Ellen,

bedankt voor je reactie. Tja, je word ook zo onzeker tijdens een zwangerschap,
alhoewel ik nu minder onzeker ben dan bij de eerste.
Kan er nu meer van genieten.
Trouwens met die harde buiken, ik voel ze juist als ik even rustig zit. Ik heb niet het idee
dat ik ze alleen heb als ik druk ben geweest, maar ja nu blaas ik ook geen zwembadjes
op met mijn mond, hebben we een hele handige pomp voor .
Verder mag ik absoluut niet klagen. Ik voel me echt prima. Ben niet misselijk geweest,
beetje moe in het begin maar dat is nu ook over. Alleen het eten smaakt me niet echt meer, alhoewel het nu iets beter word.

En jij, daar ook een voorbeeldige zwangerschap?

Groetjes sas.

Hoi Ellen,

Trouwens met die harde buiken, ik voel ze juist als ik even rustig zit. Ik heb niet het idee
dat ik ze alleen heb als ik druk ben geweest, maar ja nu blaas ik ook geen zwembadjes
Verder mag ik absoluut niet klagen. Ik voel me echt prima. Ben niet misselijk geweest,
beetje moe in het begin maar dat is nu ook over. Alleen het eten smaakt me niet echt meer, alhoewel het nu iets beter word.

Groetjes sas.

Hoi Ellen,

Groetjes sas.

Oeps, beetje te vaak op het knopje gedrukt. onze pc is soms wel heel erg traag
en dan zit ik driftig te drukken . niet weer doen dus.
Nou ja het berichtje komt wel over zo .

Terug
Bovenaan