Harde buik

Hallo dames,

Ik ben even op zoek naar wat ervaring.
Ik heb nu al een dag of 3 bijna continue een harde buik. Hij doet niet echt zeer, maar is wel gevoelig. Warme douche, uurtje liggen en rusten helpt hier dus niet bij,
Ik weet even niet zo goed meer wat ik ermee moet. Even aankijken, gynaecoloog bellen, of hebben jullie nog wat praktische tips?

Alvast bedankt voor het meedenken.

Groetjes Inge

Hoi Inge,

Ook ik heb de heledag door last van harde buiken.
soms komt het zomaar in een keer op zetten.
dit is normaal omdat het zich ook aan het voor bereiden is voor de bevalling.
maar ook een teken dat je rustig aan moet doen.
suc 6 nog hoeveel weken moet je nog??
ik moet nog 3 weken.

liefs lucindy

Ik moet nog 5 weken. Ik doe al zo rustig aan als mogelijk is. Maar stil zitten valt zeker niet mee voor mij.
Ik zal proberen nog rustiger aan te doen en wacht het nog maar even af. Bedankt voor je reactie.
Groetjes

Misschien heb je last van je darmen waar je baarmoeder op reageert. Dat heb ik eens een keer gehad... flinke verstopping. Toen ik dat had weggewerkt werd mijn buik ook rustiger.
Ook kan het een blaasontsteking zijn, die voelt in een zwangerschap vaak aan als harde pijnlijke buiken...

Even de vk bellen dus!

Heb ik ook last van.. Ook van pijnlijke harde buiken.
Volgens de verloskundige zijn het voorweeen..
Er wordt gewoon alvast hard geoefend en je lijf is zich aan het voorbereiden:)
Ik zou t iig voor de zekerheid ff navragen bij je verloskundige:) dat geeft rust voor jezelf:)

Ik had een paar dagen geleden meer harde buiken dan anders, deze deden net als bij jou niet zeer.. voor de zekerheid heb ik urine naar de huisarts gebracht, en ik heb wederom een blaasontsteking. Misschien een idee om urine voor de zekerheid te laten controleren?

Liefs!

hier ook sinds gistermiddag regelmatig harde buiken. vk zegt inderdaad dat dit voorweeen kunnen zijn, had wel even gebeld. als het goed is bellen ze straks even weer hoe het nu gaat, maar ze zijn helaas niet weg heb ze om de 5 min.

Terug
Bovenaan