harde buik

hallo iedeen, ik ben hier net aangemeld dus weet niet zo goed hoe alles hier werkt.
ik ben nu 32weken zwanger en heb vaak last van harde buik hoe kan dat en hoe kan ik het beste verwerken wnt dat doet best pijn kunnen jullie mij tips geven?

groeten messalina

hoi messalina,

welkom hier!
nog een september mama er bij gezellig

harde buiken wil zeggen dat je teveel doet, enige remedie is rustiger aan doen.
wat bij mij ook nog wel helpt is even liggen op mijn rug en buikje wrijven (is trouwens een hobby geworden), of insmeren met buikbalsem. 9gewoon ook lekker)
ik heb het al sinds mijn 20ste week en doe dus ook niks meer tegenwoordig... en dat werkt goed

het is niet erg ze te hebben maar het moeten er niet teveel zijn en met teveel regelmaat

Hoop dat het minder gaat worden voor je!

Groetjes

hallo en welkom..
dat doe je idd waarschijnlijk te veel..
harde buiken is vaak een teken van je lichaam dat je te druk bent..
ik ben ook de hele dag door wel bezig (kan echt niet een hele dag stil zitten) maar neem gewoon heel veel pauzes tussendoor!!
succes ermee xxx

Ik heb in mijn vorige zwangerschap heel veel harde buiken gehad, al vanaf 15 weken. Maar ze deden nooit pijn! Harde buiken mogen geen pijn doen, want dan kunnen het ook weeën zijn. Ook al komen ze niet regelmatig. Ik zou toch morgen even met je verloskundige bellen.

Toen bij mij met 36 weken de harde buiken pijnlijk werden ben ik dezelfde dag nog bevallen. Het hoeft bij jou niet zo te zijn, maar ik zou het zekere voor het onzekere nemen.

Welkom!
Ik heb geen ervaring met harde buiken, ben nu 31 weken en geen idee hoe dat voelt. Weet wel dat het advies rustig aan doen is.

Hoi,

Hier een expert van pijnlijke harde buiken hahaha
Inderdaad rust nemen en eventueel een warme kruik er tegen aan.
Mocht je er meer dan 4 per uur hebben even contact opnemen met je VK.....
Tis lastig en irritant maar goed...... pfffffffffff helpt ook!
Sterkte!

Dank je wel iedereen van jullie tips! En ik heb de laaste paar dagen rust genomen expres niks gedaan in huis! Maar het helpt wel en ben id na verloskundige geweest en die zei dat ik rustig aan moet doen met dingen. en als ik even loop krijg ik ook opeens harde buik wat is dat dna?weten jullie dat? En hoe voelen de weeen aan wnr kan ik dat voelen?

xxx

Terug
Bovenaan