Harde buiken 31 weken zwanger

Hoi,

Al de hele dag last van harde buiken. Vanavond om de 5 min toch maar de verloskundige gebeld. Hartje klopte mooi en geen ontsluiting.
Moet rust nemen en als het erger word weer bellen.

Hebben meer vrouwen hier last van?

Hi, 
Ik ben vandaag 34 weken zwanger en heb vanaf vorige week harde buiken. Heel onregelmatig en het duurt niet lang. Behalve gisteren, toen had ik bijna de hele dag harde buiken. Zonder echt pijn te hebben. 
De verloskundige gaf aan dat het vanaf week 30 normaal is dat je vaker spontaan een harde buik hebt. Bij sommige vrouwen doet het pijn en anderen merken alleen op dat ze een harde buik hebben. 

Dankjewel voor je reactie. Vind het maar een onprettig gevoel, zeker als het de hele tijd aanhoud. 
Bij mijn eerste zwangerschap had ik er weinig last van.. we wachten het rustig af ;-)

Ik had het tijdens de zwangerschap ook vrij snel. Met mijn werk 's ochtends veel lopen, auto in en auto uit en veel gebukt staan bij mensen thuis (bloedprikken). 's Middags op kantoor als ik zat kreeg ik harde buiken.
Dat was toch een teken dat ik het 's ochtends te druk had gehad. Dus doe rustig aan! :) Hopelijk helpt dat.

Terug
Bovenaan