harde buiken /bevalling

Hoi,

Ben benieuwd of de meiden met harde buiken nu toch nog eerder bevallen zijn dan de 37 weken???
Ik mama28 (mijn wachtwoord is in mijn profiel komen te staan en niet te veranderen)
Ik zit nu op 29 weken en het is momenteel rustig wel vorig weekend een avond veel last gehad en merk dat het nu iets vaker voorkomt, maar vrees niet meer zo voor een vroege bevalling.
Ben benieuwd naar jullie ervaringen
 
had al ontzettend veel harde buiken met 25 wkn zwangerschap.

Ben nu 37wkn2dgn en er is nog niks gebeurd....
Het is nu nog erger en erg verwarrend.... maar zal best nog even duren, de andere 2 waren ook na datum en ook al vroeg harde buiken gehad toen.
(41wkn1ag en 40wkn4dgn)
 
Jeetje ben je er helemaal klaar voor en dan gebeurd er niets.
Denk dat het juist verwarrend is omdat (ik praat voor mezelf) je eerst zo bang bent voor een vroeg geboorte en dan mag het en komt er niets.

Maar sophie ben je wel al je slijmprop verloren en is het al helemaal ingedaald?
Spannend hoor misschien komt het toch wel iets eerder, maar je mag er niet vanuit gaan ( al doe je dat denk ik wel)

Ils als ik je verhaal lees wordt ik angstig...
Moet er niet aan denken hoor.
maar deed je wel weer meer vanaf week 35 ofzo?omdat ik me kan voorstellen dat het dan minder gevaarlijk is dus dat je misschien iets meer gaan ondernemen.
 
Ik heb een heftige zwangerschap en bevalling gehad..
vanaf dag 1 niks kunnen doen omdat ik last had van overmatig braken. Ik heb veel op de bank en op bed gelegen. Maar als ik zelf toch iets moest ondernemen zoals naar de wc of douchen viel ik flauw. Dus er was bij mij niet echt sprake van rustiger aan doen, want ik deed eigenlijk al niks meer..

 
Ik heb zelf in het ziekenhuis gelegen met 24 weken ivm harde buiken, om de 3 min. Daar zetpillen gekregen om de boel te remmen (weeen remmers deden ze liever nog niet ivm de vroege zwangerschap) En gelukkig is het toen gestopt!
Maar ik kon niet meer werken daarna, bij het minste of geringste harde buiken. Ben nu 36w4d zwanger, en eerlijk gezegd mag die kleine van ons nu wel komen haha. Maarja zul je altijd zien he.....
 
ga er niet vanuit dat het eerder komt, al zou dat zeer fijn zijn.

Het kindje is al wel helemaal ingedaald, nog geen slijmprop verloren.
Maar dat hoeft niet per se voor de weeen beginnen.
Bij de 1ste heb ik geen slijmprop gezien en bij de 2de pas toen de vliezen braken bij 6cm ontsluiting, kwam de slijmprop mee.


Dus we tellen nog 18 daagjes af tot de uitgerekende datum, in die week moet het komen, anders wordt het ingeleid ivm de grootte vh kind.

Groetjes, succes iedereen...
 
Nou Ils dat is geen pretje voor je geweest want alleen maar rust en echt niets kunnen doen is echt een kwelling!(lijkt mij)

En de rest rot lijkt mij dat wachten...
Ik begon met 23 weken met harde buiken dat niet meer overging en uren/dagen aanhield.
Nu sinds een paar dagen is het wel weer sneller hard en soms pijnlijk maar ga er vanuit dat ik de 40 weken haal anders is het zo domper.
Eerst doen ze er ook alles aan om het langer te laten zitten en dan blijven de beebjes lekker lang zitten is het nog niet goed hi hi
 
Terug
Bovenaan