harde buiken en krampen 33 weken

A

Anoniem

Guest
hoi  dames,
ik heb de laatset paar dagen  last van harde buiken en (ik denk) voorweeen maar dat had ik bijde eerste  helemaal niet..het is erge kramp die begint laag en dan wordt mn buik hard en dan loopt het naar mn rug en gaat langzaam weer weg...eerst alleen 's avonds en nu de hel dag door, niet regelmatig gewoon zo nu en dan...erg vervelend!
ben mu 33+2 weken

komt t iemand bekend voor en zou ik actie moeten ondernemen of is dit heel normaal?

thanx brenda

hoi,
Je kan natuurlijk altijd de v.k bellen, die kan je meestal gerust stellen of die komt even langs.
Groetjes Meid 21

Hoi,

Het is wel zo dat je bij een tweede of volgende zwangerschap eerder last krijgt van harde buiken dus op zich is dat niet zorgwekkend; die voorweeen kunnen indalingsweeen zijn die je voelt dus ook dat is op zich normaal maar goed als je je zorgen maakt moet je natuurlijk altijd even contact met de vk opnemen, zeker als het erg pijnlijk aanvoelt.
Ik ben zwanger van de derde, ook 33 weken nu en heb ook erg veel last van harde buiken; tja is ook   een beetje een teken dat je het wat rustiger aan moet doen maar dat komt er te weinig van. Het is vervelend maar ja het hoort erbij. Het zegt nog niet zoveel over dat het al begonnen is, alleen wel dat je lichaam zich al begint voor te bereiden op de bevalling.

Groetjes,
Maron

Terug
Bovenaan