harde buiken en krampen

En ja hoor! Het begint alweer.
Bij de vorige 2 had ik ook vroeg harde buiken en voorweeën en nu begint het ook al weer (ben 26 weken!) Had gehoopt dat het deze keer iets later zou komen. Gelukkig is het nog niet heel vaak...maar zie de bui alweer hangen.

ZIjn er meerdere meiden die hier al last van hebben?

Hey,

Harde buiken heb ik af en toe ook al wel eens maar gelukkig nog geen voorweeen.
Overigens ook nooit geen voorweeen gehad toen ik zwanger was van floortje.
De harde buiken heb ik bijv als ik me omdraai in bed of het bed opschud enz.
Maar verder gelukkig nog niet!
Welke bui voel je al hangen dat je vroegtijdig rust moet nemen of dat dit flink blijft aanhouden tot aan de 40 weken?
Hoop dat je het nog ff rustig houd.

liefs louise

Hoi Miekje,
Voorweeen nu al?? Dat is idd erg vroeg, heb ik nooit last van gehad voor de 34wk.
Ik ben nu 28.2 en heb wel al een aantal harde buiken per dag, vanmiddag had ik nog wat laatste bloembollen gepland en daarna weer een harde buik, ook na het dweilen ofzo!
Ik heb bij de jongste vanaf kerst (geboren half jan) veel voorweeen gehad, hoop nu ook dat het nog een week of 9 wegblijft,,haha
groetjes MJ

Ik hen afgelopen tijd veel last van harde buiken. Zal ook wel komen doordat ik afgelopen twee weken vooral afgelopen week totaal niet lekker in mijn vel zit. Ik werk op een kinderdagverblijf, maar ivm de pijn die ik in mijn bekken heb lukt het werken niet goed meer. Nu moet ik voor mijn laatse vijf weekjes op drie verschillende bso's gaan werken. Dit zie ik totaal niet zitten. Zat al niet helemaal jofel in mijn velletje en nu moet ik de laatste paar weken uit m'n vertrouwde werkomgeving weg. Het is hier aldoor huilbuien..... Jaaa langleven de hormonen
Maar m'n buik reageerd er ook er op.

Geen last van voorweeen, al zou ik niet weten hoe een wee voelt.

Sterkte en hoop voor je dat het nog wat meevalt

Grts
Sam

Volgens mij geen last van voorweeën, wel zo nu en dan van harde buiken. vooral als ik te druk bezig ben geweest. maar het hoort erbij....

Sterkte en rustig aan.

Hier ook hoor. Maar dan al vanaf 15,5 week. Het is een tijdje minder geweest maar van het weekend is het weer heel erg. Was zaterdagnacht in staat om de dokter te bellen, (kwam om de 8 minuten) het is gelukkig weer een beetje afgezwakt. Weer even wat rustiger aan gaan doen.

Ja vandaag ging het ook gewoon door. Echt dat optrekkende gevoel.
LAg er de vorige 2 zwangerschappen veel wakker van vandaar dat ik had gehoopt dat het nog even weg zou blijven, maar helaas!!
Maar het zegt bij mij niks over moment van bevallen hoor! Bij de oudste had ik het denk ik vanaf een week of 30, dagelijks... en moest ik bij 42 weken na 15 uur weeën onder het mes omdat ik maar 2cm ontsluiting had. Toen en ook bij Elias waren de voorweeën helaas niet erg nuttig!

Ben vandaag weer teruggeweest voor controle en alles was in orde. Ook weer over die harde buiken gehad, maar ze had me al gewaarschuwd de vorige keer dat het ook heel de zwangerschap door kon gaan. Dat doet het dus ook. Hoefde me er in ieder geval geen zorgen over te maken.

Terug
Bovenaan