harde buiken en nu al niet meer werken

Hoi Allemaal,

Heb de afgelopen week enkele harde buiken gehad en dat is niet de bedoeling bij de cerclage. Ik werkte nog maar 3 halve dagen en niu mag ik helemaal niet meer werken en moet ik erg rustig aan doen. Ga maar wat hobby's verzinnen of zo om de komende maanden door te komen.Tips???
Groetjes Nienke

Hoi Nienke,

Ik werk helaas al een maand niet meer, vanwege rugklachten. Niet fijn hoor, ben het thuis zitten al helemaal zat, kan ook niet echt veel doen, vanwege die klachten. Tja hobbys, voor mij is het achter de computer, lezen, tv kijken, maar veel meer wordt het niet. Ik wil nog wat wel gaan scrappen, maar lang aan een tafel zitten lukt mij ook niet.
Dus helaas ik heb niet echt veel nuttige tips voor je, het beste er van maken, dat is de beste tip die ik je geven kan.

Alice

Hoi Nienke; Vervelend dat je nu al thuis moet zitten. Misschin kan je lid worden van de bieb en lekker veel lezen? Ik hoop dat je iets leuk vind. Je kan msschien ook een korte cursus volgen.

Hoi Nienke,

Balen dat je niets meer mag doen zeg! Dan is de duur van een zwangerschap erg lang  Ik zelf heb ook last van harde buiken, maar heb er verder geen cerlagebandje bij, dus kan niet veel doen dan wat rustiger aan. Ik ben wel blij dat ik nog kan en mag werken, al is het wel wat minder uurtjes per dag, dus kan me goed voorstellen dat je hiervan baalt!

Ik ben zelf een grote scrapbooker. Dit is op een creatieve manier foto's inplakken, echt heel leuk. Ik ben nu met de foto's van de babykamer bezig. Heb ik met mijn zoontje ook gedaan (echo's, babykamer foto's, buikfoto's). Een leuke bezigheid met een leuke herrinnering voor later

Succes met het tijd vullen!

Liefs Mylène

he meis,

KLOTE zeg.. das niet de bedoeling!! maar misschien is het maar voor een paar weekjes? of denk je van niet?
idee.... ga lekker met je mannetje nog ff weekje op vakantie?? en met famke natuurlijk..

tis niet leuk verre van maar je doet het voor een goed doel!

meissie, kop op en hou je echt ff goed rustig!

liefs Annemieke

meer onder annemieke13

Terug
Bovenaan