Harde buiken is dat normaal op het einde in je zwangerschap??

Hoi allemaal,

Ik heb de laatste tijd steeds vaker harde buiken, is dat normaal op het einde van je zwangerschap????????..
Zoveel doe ik niet, dus daar kan het niet aan liggen, de kleine wondertje ligt ook met de kont heel hoog net onder mijn borst, dat is soms best wel gevoelig!!!
Ik ben deze woensdag die nu komt 39week zwanger, en 28maart uitgerekend..

Ik hoop het, want ik heb er ook best wel veel last van en zoveel doe ik ook  niet echt.
Bij mijn eerste zwangerschap had ik er helemaal geen last van, maar daar hebben ze me ook moeten helpen toen ik eenmaal 12 dagen overtijd was.
Oh ja, ik ben ook as woensdag 39 weken en dus 28 maart uitgerekend. Maar ze mag komen hoor!!!

Groetjes
Tessa

hoi hoi

ik heb er ook erg last van harde buiken deze laatste weken,
terwijl  het bij de eerste 2 niet zo was.ik weet niet of dit jou eerste zwangerschap is maar ik denk dat het wel normaal is,en anders bel je de verloskunde voor de zekerheid.
ik ben a.s vrijdag 39 weken zwnger dus het schiet al aardig op.
veel liefs
kaltoum

Hoi,

Ik heb ook last van harde buiken. Sowieso elke dag wel een paar keer. Ik heb de VK gevraagd wat dit betekent, omdat het gewoon opkomt, ook als ik helemaal niks doe. Het blijken nu al oefeningen te zijn voor de bevalling.
Hoort er dus allemaal bij zo op het eind van de zwangerschap.
Harde buiken doen geen pijn, en zodra ze pijn gaan doen, zijn het weeën, aldus mijn VK.

Groetjes,
Kim, 39+4.

Goede morgen meiden,

Ik heb hier ook last van harde buiken, elke dag zo wie zo wel 1 a 2 ..
Wel zijn ze bij mij gevoelig en voelt niet prettig maar bij mijn
eerste zwangerschap nog nooit 1 harde buik gehad..
Ik weet precies hoe weeen voelen dus bij mij zijn het wel harde buiken..
Donderdag ben ik 39 weken en dus ook 29 maart uitgerekend..
Maar zit stiekum al wel een beetje te wachten..

liefs simone

goedemorgen,

ook hier al af en toe harde buiken... zekr bij bijna iedere vorm van inspanning. ik ging vorige week vrijdag nog even de stad in en moest om het kwartier stoppen vanwege een harde buik...

leuk, we zijn allemaal bijna even ver, ik ben as za 39 weken... ook ik zit eigenlijk al een beetje te wachten, ben benieuwd hoe lang we nog geduld moeten hebben.

Liefs. Veer
38+2

hier nog eentje...gister bijna de hele dag!! harde buiken gehad, niet echt pijnlijk maar wel vervelend. ik vraag het zo ffies aan de VK, moet ik toch om half 4 heen...ook ik ben 29mrt uitgerekend! dus we zitten ongeveer in hetzelfde schuitje he hahahah verlies ook sinds gister stukjes slijmprop dus we wachten rustig af!!

succes dames!!

liefs sweety

Hoi hoi,

Ook ik heb nu last van harde buiken,met steken in mijn onderrug.
Maar verder heb ik nog geen symptomen dat t wel eens zou kunnen gaan gebeuren,helaas.
Ook ik ben 29 mrt uitgerekent.

groetjes Caro

Terug
Bovenaan