harde buiken/krampen

Ik heb de laatste dagen wel eens van die pijnscheuten onderin mijn buik, alsof iemand met een breinaald door je baarmoeder heen schiet. Als de baby dan ook nog eens mee beweegt, dan ga ik af en toe wel door de grond van de pijn.... ik verzet dan ook maar even geen stap..

Zijn dit indalingsweeen of horen die krampen er gewoon bij? Hebben jullie ze ook?

kunnen ook indalingsweeen zijn ik heb er gelukkig nog geen last van harde buiken wel maar dat heb ik al een hele tijd maar die zijn niet pijnlijk kan ook gewoon zijn dat de kleine net op een verkeerde plek aan het drukken is

hoi ik herken wat je zegt. alsof er een breinaald naar binnen wordt gestoken. volgens mij zijn het indalingsweeen. ik ben 37 weken en heb het al zo een 2 weken en in die periode is meneer ook ingedaald.

ja ik heb het ook, volgens de gyn lag meneer klaar voor de uitgang maar lag ie nog niet vast met het koppie dus zullen wel indalingsweeën zijn. heb sommige dagen ook echt last van voorweeën, soms een uur lang of de hele nacht, maar het is ook zo weer over. ja dames, we lopen op het eind!!

Terug
Bovenaan