harde buiken oefenweeen?

Gisteravond had ik zulke harde buiken. Een paar keer achter elkaar. Ik moest ze telkens wegzuchten. Na veel twijfelen, heb ik de verloskundige gebeld. Die zei dat ik onder de douche moest gaan staan. En inderdaad zakte het wat af.. Wat een schrik zeg!! Ben vandaag nog van slag.
Wie had/heeft dit ook eens gehad?

Therablondi
31+4d

Ik heb afgelopen nacht erg veel last gehad van harde buiken. Deed vreselijk zeer en kon mijn bed niet uikomen van de pijn.
Tja, het schijnt er bij te horen maar ik was inderdaad ook flink geschrokken.
Goed van je dat je de verloskundige hebt gebeld!
Sterkte en ik hoop dat ze nu voorlopig even wegblijven.
Misschien zijn het trouwens wel indalings weeen. Mijn kindje is ook al ingedaald. (heb net een nieuwe topic daarover aangemaakt omdat ik me daar zorgen om maak)

Sterkte

JA!!!!!
Ikke ook... afgelopen dinsdagavond...
Bleken volgens de verloskundige (volgende ochtend gebeld) toch voorweeen te zijn...
Had er 4 gehad, daarna moest ik ontzettend nodig naar het toilet (sorry voor het onsmakelijke..) en daarna nog eentje gehad en toen was het weg.
Het kon komen door een buikvirusje die mijn darmen zo prikkelde dat mijn baarmoeder weeen ging maken of de drukte... was erg druk geweest die dag...
Daar houd ik het dus maar op!
Even wat rustiger aan doen dus!

Liefs Sabina

Mijn verloskundige zei wel dat ik ze binnenkort kan verwachten, maar tot nu toe helemaal nergens last van. Alleen af en toe een beetje met traplopen.

Ik begrijp overigens het gedoe niet zo. De ene keer hoor je dat het indalingsweeen zijn en dus heel normaal. Hoort er gewoon bij. En dan weer wordt er gezegd dat je meer rust moet nemen omdat je waarschijnlijk te druk bent geweest. Dus dan zou het dus een slecht teken zijn.

Wat is het nou? Een goed teken (kindje gaat indalen) of juist slecht (je maakt je te druk)??

hoi hoi!

ik heb gisterenaovnd ook behoorlijk last gehad van harde buiken in bed.
jammer dat ik toen de tip van de douche nog neit wist!

volgens mij was het bij mij mijn eigen schuld. we waren gezellig met een hele club gaan bowlen. ik heb wel minder gegooid dan de res, en had eigenlijk tijdens het bowlen geen last, maar toen we thuis waren en naar bed gingen...
pffff

@ mamat... ik denk dat dit soort harde buiken zoals ik gisteren had, een teken zijn dat je teveel gedaan hebt. dus vandaag houd ik een rustig dagje voor mezelf!

ook heb ik het gevoel dat ons kleintje ook al aan het zakken is. al heeft ie eigenlijk nooit echt hoog gezeten, want bij de 20 weken echo zat de kleine erg laag.

groetjes Carina
(30 weken en 2 dagen zwanger)

Ik had er gisteren ineens last van in de AH. Stond bij de vleesafdeling en ineens een keiharde buik. Dus ik even rustig ingeamdemd en weer uitgeblazen, zoals we ook bij de yoga doen. Hielp vrij snel. Maar de dame die bij het vlees stond was effe in paniek. Die dacht dat ik begonnen was met bevallen!!!

Was ook wel een vreemd gezicht, zo'n dikke buik als ik die ineens met haar ogen dicht staat te zuchten voor een cervelaatworst.

Haha mamat, dat zal inderdaad wel even schrikken zijn geweest voor die dame. Ik heb er ook regelmatig last van, ze komen en gaan een beetje bij vlagen. Die ademoefeningen helpen bij mij ook heel goed.

Nadat ik haar gerustgesteld had dat er echt geen kind geboren zou worden in de winkel kon ze er wel mee lachen.
Ik zie ook het bericht in de krant staan: "kind geboren tussen de kipfilets!!!!" hihi

Terug
Bovenaan