Hallo meiden,
Op dit moment ben ik 19 weken en 5 dagen zwanger.
Verder zit ik al bijna 4 weken thuis ivm buikpijnklachten.
Alleen niemand kan mij vertellen wat het nou precies is ( zelfs mijn gyn niet), harde buiken of niet????
Misschien dat jullie mij kunnen helpen.
Ik heb namelijk last van het volgende:
- Als ik plat op mijn rug lig dan wordt mijn onderbuik ontzettend hard, dit is tot mijn bikinilijn, maar daarboven tot mijn navel waar nu mijn baarmoeder zit daar blijft het soepel.
Als ik dan mijn benen op trek dan verdwijnt de harde buik eigenlijk gelijk
Dit heb ik ook als ik op de bank zit met mijn benen recht vooruit, maar trek ik dan ook mijn benen op dan gaat die harde buik ook direct weg.
Zijn dit nou wel of niet harde buiken??????
- Verder als ik op mijn zij wil slapen, re of li zij, dan krijg ik ontzettend last van mijn heupen.
Zo erg dat ik er wakker van wordt en dat als ik dan uit bed stap bijna niet kan lopen.
Ik slaap al met een kussen bij mn buik of tussen mijn benen.
Weet iemand misschien wat dit is en hoe ik nou toch op een bepaalde manier comfortabel kan liggen?????
Ik ben erg angstig en onzeker, dit met name omdat we al een kindje kwijt zijn geraakt door een vroeggeboorte.
Ik moet wel zeggen dat ik toen absoluut niet deze klachten had.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met het beantwoorden van mijn vragen.
Liefs een onzeker Muis.
Op dit moment ben ik 19 weken en 5 dagen zwanger.
Verder zit ik al bijna 4 weken thuis ivm buikpijnklachten.
Alleen niemand kan mij vertellen wat het nou precies is ( zelfs mijn gyn niet), harde buiken of niet????
Misschien dat jullie mij kunnen helpen.
Ik heb namelijk last van het volgende:
- Als ik plat op mijn rug lig dan wordt mijn onderbuik ontzettend hard, dit is tot mijn bikinilijn, maar daarboven tot mijn navel waar nu mijn baarmoeder zit daar blijft het soepel.
Als ik dan mijn benen op trek dan verdwijnt de harde buik eigenlijk gelijk
Dit heb ik ook als ik op de bank zit met mijn benen recht vooruit, maar trek ik dan ook mijn benen op dan gaat die harde buik ook direct weg.
Zijn dit nou wel of niet harde buiken??????
- Verder als ik op mijn zij wil slapen, re of li zij, dan krijg ik ontzettend last van mijn heupen.
Zo erg dat ik er wakker van wordt en dat als ik dan uit bed stap bijna niet kan lopen.
Ik slaap al met een kussen bij mn buik of tussen mijn benen.
Weet iemand misschien wat dit is en hoe ik nou toch op een bepaalde manier comfortabel kan liggen?????
Ik ben erg angstig en onzeker, dit met name omdat we al een kindje kwijt zijn geraakt door een vroeggeboorte.
Ik moet wel zeggen dat ik toen absoluut niet deze klachten had.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met het beantwoorden van mijn vragen.
Liefs een onzeker Muis.