Harde buiken of toch andere klacht?

<p>Vandaag ben ik ontslagen uit het ziekenhuis. Had een verkorte baarmoedermond en lag in het ziekenhuis i.v.m. longrijpingsprikken en rust. Gelukkig was de baarmoedermond nu weer goed (3+ cm). Ik ben 29 weken zwanger.</p><p>Nu was ik net aan het douchen en tijdens douchen merkte ik echt een enorme druk op in mijn onderbuik. Tevens spande mijn buik daar fors hard aan. Na paar min zakte dit wel weer af.  Ik had dit tijdens lopen vanochtend in het ziekenhuis ook.</p><p>Zijn dit gewoon harde buiken of is dit wat anders? Jullie zullen deze klacht vast kennen :)</p><p> </p>

Hallo, ja dat herken ik als harde buiken. Dat heb ik ook als ik te ver of te hard loop. Maar ook wel als de baby draait of beweegt kan dat een harde buik veroorzaken. Dit voelt dan als een kramp over mijn hele buik en houdt eventjes aan. Maar bij twijfel kan je altijd navraag doen. Veel succes en geluk met de zwangerschap!

[quote quote=10168547]Hallo, ja dat herken ik als harde buiken. Dat heb ik ook als ik te ver of te hard loop. Maar ook wel als de baby draait of beweegt kan dat een harde buik veroorzaken. Dit voelt dan als een kramp over mijn hele buik en houdt eventjes aan. Maar bij twijfel kan je altijd navraag doen. Veel succes en geluk met de zwangerschap![/quote]
Oké, bij mij is het alleen echt heeeeel laag in de buik. Dus niet over de hele buik

Dat kan ook met indalen te maken hebben, maar dat is voor jou wel wat te vroeg. Als je er weer of nog steeds last van hebt dan zou ik het toch navragen. Vooral omdat je al uit het ziekenhuis komt, bij twijfel altijd bellen.

Terug
Bovenaan